Fiskeflugor.se igen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskeflugor.se igen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskeflugor.se igen

Jag måste skriva lite positivt om om denna webshop då det är många som inte tycker att den är bra.
    Jag har beställt 4 gånger därifrån och alltid varid nöjd.
    Det har blivit fel levererat någon gång men då har jag fått rätt grejor efter ett mail dagen efter och fått behålla det fellevererade.
    Deras priser är suveräna och jag tror inte att det är skit som många tycker att det är.
    För ca. ett år sedan köpte jag ett flugfiskeset där spöt Easy2Go ingick och blev så förtjust i det att jag har köpt ett till. Om man (som jag)köper till deras shooting head kit en klass över spöt så är det en njutning att kasta med.
    Jag är medveten om att detta är asientillverkade artiklar men det är väl dom flesta artiklar idag.
    Senast ändrad av volvo51; 2012-10-05, 20:47.

Tyvärr så det är väldigt varierande kvalité på deras prylar, så jag har slutat att köpa därifrån. Häls /T

Kommentera

Vad menar du med varierande kvalitet? Har du handlat där flera gånger utan att bli nöjd?
      Har du köpt inom alla kategorier och vet vad som är bra?

Kommentera

Jag har köpt ett antal gånger liknande prylar från dom.
        Vissa av dom har gått sönder medan man tittar på de, andra går att använda i flera år. //T

Kommentera

Om dom går går sönder när du tittar på dom så ska du reklamera dom och du får nya.

Kommentera

Visst, det har du rätt i, men detta utesluter inte " varierande kvalité" ändå. Häls /T

Kommentera

Skräpflugor taskigt bundna med taskiga krokar

Kommentera

Flugor binder jag själv.
                Men jag har köpt krokar därifrån och det har inte varit något fel på dom.

Kommentera

Produkter kan självklart gå sönder från de flesta leverantörer, har inget emot Asien producerade produkter då det mesta kommer ju därifrån ändå.
                  MEN - fiskeflugor.se´s sätt att hantera sin kundvård är över all kritik!
                  Det går först och främst inte kalla det för kundvård då dom i stora drag skiter i din åsikt.

Beställde i somras ett billigare flugset som reserv när man är ute, det är 5 delat och smidigt var tanken.
                  Vid testet, dvs första rundan ute så klippte spöt av i en skarv.

Har mailat dom säkert 10ggr, skickat in delarna och efter 1 månad när delarna var inskickat fick man tillslut svar från dom efter att ha påpekat om man måste skicka folk till Västerås för att få svar från dom.
                  Det tog 6 timmar så hade dom behandlat ärendet....
                  Dock med en fin motivering att mitt spö skulle haft en klämskada och därav gått av. (Denna motivering har dom nog med alla som försöker att reklamera). Men att dom i detta fall skulle göra ett undantag och skicka mig nya delar pga av den långa handlingstiden av reklamationen.
                  Finns inte en chans att spöet hade fått en klämskada av mig då det var nyuttaget från fodralet vid test turen...

Hur som helst - billiga prylar ja, men räkna med problem vid eventuell reklamation. Dom skiter i dig så långt dom kan tyvärr..

Ha det gott!

Kommentera

Vad som är lite beklämmande är ju att ett företag med den här typen av produkter (direkta kopior på dyrare märken), kundvård (ingen) och trasighetsstatistik (stora problem med mycket material, tydligen) är det företag som:
                    syns i varenda jämra annons på t ex google och Facebook mm.
                    står för 87 av 112 säljesannonser på blocket (sökord "flugfiske", för några månader sen iaf).

Nu ska jag villigt erkänna att jag aldrig haft något att göra med fiskeflugor... jag hann bli avskräckt innan det gick så långt.
                    Har man satt yxan i båten får man ro som fan.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    115 svar
                    23 786 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Reekie
                    av Reekie

Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
                    13 svar
                    989 visningar