Varning för Malmö Fiskeredskapsaffär.. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varning för Malmö Fiskeredskapsaffär..

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av andreaseee
    ganska tråkgit att han stängde ner, var ksönt att ha nära statrionen om man skulle in och köpa något snabbt.
    Måste kännts snopet att det helt plötsligt är skit mycket folk när man går i konkurrs, men så är det ju.
    Att han har haft dåligt med folk kan ju bero på hans dåliga inställning och attityd mot folk. Hans butik har funnits i massor av år och det är fullt möjligt att han har varit en höjdare till att välkomna kunder innan, men sista tiden eller senare år har han inte varit speciellt välkomnande eller överhuvudtaget trevlig.

Att det sen kommer in massor av folk när han rear ut ALLT till 40% är ju inte konstigt, vem vill inte spara cash på saker som ändå skulle köpts? Det roliga är att när vi var i butiken under utförsäljningen var butiken fullt upplyst, det har den inte varit innan, mörk och dystert har det varit innan.

t.ex jag fick min vadarjacka till 959:- istället för 1600:-

Kommentera

glädje

håller med dig fullständigt, jag kan glädja dig med att han nyligen har gått i konkurs, god jul

Kommentera

Lite gammal tråd men iallafall.

Blir glad när jag ser att den affären inte finns kvar längre, var in där i somras på jakt efter en fin *rund* flätlina till min nyinskaffade mörrum ivcb. Säger till mannen/ägaren att jag vill ha flätlina till rullen och att den måste vara rund för att inte skära ner. 'Visst', säger han, 'den här linan är bra på multiplikator.' och spolar på nån flätlina jag aldrig hört talas om. Sagt och gjort, betalar och åker från Malmö.

Ett par dagar senare är jag i Mörrum (passande nog med en Mörrum-rulle ) och tacklar upp grejorna för att börja fiska. Första kastet = backslag pga att linan skurit ner i spolen, sitter i ca 30 minuter och försöker reda ut oredan. Ger upp och åker till Svängsta och knallar in på ABU-shopen för att få ny lina. Killen bakom disken där rensar rullen på gammal skitlina, tittar på den och dömer ut den totalt, varefter han spolar rullen full med fireline xds åt mig för 1 spänn metern!

Nåja, lång historia kort, jag var så förbannad på malmö sporttjohejfiskeskräpaffär att jag gjort mig olycklig om jag gått tillbaks och talat med honom så jag lät tack och lov bli.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
        115 svar
        23 775 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Reekie
        av Reekie

Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
        13 svar
        981 visningar