Ugnsstekt fjällröding från Gällivares fjällvärld, potatis, smör, tunnbröd o mjölk.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad blir det för delikat till middag idag?
Collapse
X
-
Fjällröding låter smarrigt! Jag själv får återkomma en annan dag för just idag blir det inte fisk till middagC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ja, det var gott! Bra med kontakter i G-vare som kommer hemåt o hälsar på emellanåt o som man jagar med.
Det är bara att lägga in en beställning i juli månad på x kg så får man hem dom vakuumpackade.
Pris: Billigare än det som handeln tar för odlad fjällröding här uppe.Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Jo jag beställer ca 10 kg röding i juli o får dom lev. i aug.
Fisken klarar sig längre vakuumpackad.
Det är likadant med siken som är håvfångad i Kalix älv.
Kika på filmen på Youtube om du inte har sett o upplevt detta fiske förut.
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av lsjonsson Visa inläggUgnsstekt fjällröding från Gällivares fjällvärld, potatis, smör, tunnbröd o mjölk.
Själv är jag tyvärr förstörd, för alltid tror jag, av ädelfisk som matfisk. Men minns att jag tyckte om det en gång ivf!
Har aldrig haft glädjen i att testa just din firre så hoppet finns kanske!__________________________________________________ _____________________________
Covfefe
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Dominator91 Visa inläggHatten av för exklusiviteten i den middagen!
Själv är jag tyvärr förstörd, för alltid tror jag, av ädelfisk som matfisk. Men minns att jag tyckte om det en gång ivf!
Har aldrig haft glädjen i att testa just din firre så hoppet finns kanske!
Tack! Den är god! Vi sdka ju ha någon förmån som bor i den norra landsänden.
Du får väl ta en fiskesem. i fjällvärlden o lösa fiskekort av någon i en rödingsjö.Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera