Stekta spättafiléer, potatis, citron, lite grönsaker, mjölk. Man måste ju ha lite variation på fiskrätterna.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad blir det för delikat till middag idag?
Collapse
X
-
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Husse0416 Visa inläggTonfisk sushi för min del och en kall öl då dagen till ära (tack för upplysningen föresten) för att hedra nykterheten.
Det är en tradition från trakten där jag hade stugan utanför Aneby så umgicks vi stugägare o firade Folknykterhetens dag på Kristihimmelfärsdagen o ibland fick det bli på Kristihimmelfärsafton beroende på vilka dagar helgen inföll. Alla kunde inte vara lediga efter kristihimmelfärsdagen.Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Timmes färska räkor. Höll på och bli utan då jag hade alldeles för mycket pilsner i kroppen för att kunna köra när smset damp ner i telefonen att räkbåten lagt till vid bryggan ikväll. Turligt nog insåg grannen allvaret i situationen och erbjöd sig köra samt köpa med (tacka gudarna för det!).
Vart en påse med 5 kg, massa göttans rom hade dom med. Nu ska de frossas hela helgen!
Räkor, majones + lite creme fraiche, dill, citron, dijon senap, rödlök, svartpeppar + en jäkla massa räkor som slank ner medans man skala
Senast ändrad av Halibut King; 2018-01-26, 19:37.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera