Ursprungligen postat av Laxen2
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Naturen har sin gång. Havsörnar dödar skarvar i kvarken
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av anteman Visa inläggJa skoja ju, att du inte begriper det förvånar...
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Laxen2 Visa inläggHavsörnen gör det jobb människan borde göra.Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Laxen2 Visa inlägg
Jo, men jag ser ett mönster här. Och i förra inlägget så var din rekommendation att skulle jag skaffa dubbelsäng till utombordaren. Om jag sagt nåt som gjort dig ledsen så skicka iväg ett PM så ska vi prata om det. Låt oss lyfta varandra och inte sänka varandra!
För övrigt lyfts å sänks det väl givet vad som framförs, vilja ståndpunkter eller värderingar som kommer i dagen? Allt och alla förtjänar inte att lyftas, Trump och hans likar är ett oerhört tydligt exempel, han, de är sannolikt bortom all räddning...
Kommentera
-
Lite dagisnivå nu känner jag, är suget så här Stort efter vårfisket redan nu så har ni problem grabbar, hahaha
Själv sitter jag och googlar om man kan ha en tam Havsörn med sig när man fiskar, jag drar fisk och min havsörn slaktar skarvjävelnDu får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
Inte illa ment och inga mönster men en del av dina inlägg lämpar sig väl att kommentera...
För övrigt lyfts å sänks det väl givet vad som framförs, vilja ståndpunkter eller värderingar som kommer i dagen? Allt och alla förtjänar inte att lyftas, Trump och hans likar är ett oerhört tydligt exempel, han, de är sannolikt bortom all räddning...
Kommentera
-
Ja du har en poäng, ibland har jag inte en erfarenhetsmässigt poäng men ändå en reflektion kring frågeställningen, menar du då att jag hellre borde vara tyst... ? eller som markus66, enbart raljera, spy galla utan att enligt min mening tillföra något i sak?
..
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av anteman Visa inläggJa du har en poäng, ibland har jag inte en erfarenhetsmässigt poäng men ändå en reflektion kring frågeställningen, menar du då att jag hellre borde vara tyst... ? eller som markus66, enbart raljera, spy galla utan att enligt min mening tillföra något i sak?
..Senast ändrad av Laxen2; 2019-12-01, 06:31.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Rospigg, 2023-08-28, 16:34
|
28 svar
2 623 visningar
12 gillar
|
Senaste inlägg
![]()