Mera Romson... http://m.youtube.com/watch?v=72d4E3Qencs
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
En MILJÖPARTIST rätta ansikte
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ursprungligen postat av RK99 Visa inläggNatur och miljö tillhör mina största intressen , jag bor på landet fiskar , plockar svamp, eldar med ved mm .
För länge sen trodde jag att miljöpartiet var mitt parti men det var som sagt länge sen .
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ElCamino Visa inläggJa,allt är ju ditt fel..och större delen av detta forums användare
Kommentera
-
Utseende är naturligtvis ointressant, tror ingen sagt ngt annat men vad en politiker gör och inte gör kan ju kollidera med vad hen säger sig representera, omhulda och blivit vald till som politiker och då tappar då iaf jag förtroendet om det inte lirar. Annars blir ju allt en "läpparnas bekännelse" utan koppling till vad och hur man gör irl. Är det inte just så bl a det s k politikerföraktet skapas oavsett partifärg?
Kommentera
-
Mycket typiskt svenskt lite här och där. Varför klaga på någon eller något alls när det finns andra som också gör eller gjort fel?
Nää, vi borde reagera betydligt oftare. Kanske inte som fransmännen som åker ut och blockerar motorvägar, häller ut rutten fisk på gator och torg, etc men ändå på något sansat sätt markera ett missnöje.
Själv har jag bytt bank, elbolag, politiskt parti några ggr, slutat handla på vissa ställen, mm och förklarat varför till dom det berör och det skulle behövas mer av detta hos fler i stället för att tiga och sitta stilla.
Och nej, jag är varken höger eller vänster utan snarare i mitten någonstans...
Kommentera
-
De va ett jä tjat om länken till avpixlat. Sök gott folk nyheten finns överallt. Jag tog bara en i massan på google och trodde inte att läsarna här va så enfaldiga att det skulle förblinda synen på innehållet. Men ack så jag bedrog mig.
Nu då kan vi kanske lämna avpixlat:
Åsa Romson ber om ursäkt: Jag trodde det va det bästa ur miljösynpunkt vi valt säger hon. Löjligt att en påläst förkämpe för miljön som dessutom själv drivit frågan om totalförbud mot giftfärg inte vet bättre är ingen annat än satans lögn och skitsnack. Hon är fullt jä... medveten men skiter helt enkelt i konsekvenserna för miljön av den enkla anledningen, bekvämlighet och ekonomi:
SKRÄMMANDE: sen får ni tycka vad ni vill. Några av er har fått den typen av politiker ni önskat:
Skaffa er lite insikt i vad CRM och PBT står för så blir hennes handling lite mer än frågan om lite målarfärg.
Och tråden handlar inte om politik, ni alla som envisas med att påpeka att politik inte hör hemma här. Tråden handlar om vår miljö och vad vissa personer anser sig ha rätten att göra med den och därmed livet i havet. 70% av mängden (inte arter) av alla levande organismer och djur har försvunnit från svenska sötvatten dom senaste 30 åren. Är det något ni bryr er om eller?
Uppmanar någon moderator att LÅSA tråden. Tydligen är inte frågor av den här typen vad församlingen vill ta till sig.
Men nu är det fritt fram. häll vad ni vill i våra hav. måla med arsenik, hormoslyr och fan vet vad. Bara å säga ursäkta jag trodde den va miljövänlig. För vem har skyldighet att känna till sånt som lagar å regler när inte ens den som stiftar dom vet ?Senast ändrad av Exxet; 2014-10-09, 23:05.Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Rospigg, 2023-08-28, 16:34
|
28 svar
2 613 visningar
12 gillar
|
Senaste inlägg
av .art