Fisketävling På Gotland? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fisketävling På Gotland?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fisketävling På Gotland?

Hejsan! jag bor på gotland och har läst lite att det var en havsöringstävling i april där många deltog.. undrar om det kommer bli nån liknande tävling snart igen men säsongen är nog kanske slut för havsöring , nån gädd tävling kanske? Må bäst alla ni fiskare ha dé

Ursprungligen postat av Haspelrullen Visa inlägg
    Hejsan! jag bor på gotland och har läst lite att det var en havsöringstävling i april där många deltog.. undrar om det kommer bli nån liknande tävling snart igen men säsongen är nog kanske slut för havsöring , nån gädd tävling kanske? Må bäst alla ni fiskare ha dé
    Nej, det är inte slut på säsongen efter havsöring och nån mer havsöring tävling iår lär det inte bli, möjligtvis kustfisketävlingar fast då räknas alla arter.
    Gäddtävling finns det inga på ön.
    How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
      Nej, det är inte slut på säsongen efter havsöring och nån mer havsöring tävling iår lär det inte bli, möjligtvis kustfisketävlingar fast då räknas alla arter.
      Gäddtävling finns det inga på ön.
      Okej skönt att det inte är slut på säsongen , var nere i Ljugarn idag och testade på lite , har du nått tips på bra ställe för havsöring? Ha dé

Kommentera

Ursprungligen postat av Haspelrullen Visa inlägg
        Okej skönt att det inte är slut på säsongen , var nere i Ljugarn idag och testade på lite , har du nått tips på bra ställe för havsöring? Ha dé
        Ljugarn är fint, själv bommade jag en idag, lång lina och lossnade i ett hopp.
        How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Aah fick en bra feeling i Ljugarn men hade inte riktigt allt jag ville ha med mig när det gäller utrustning.. Okej tråkigt att höra , skönt att få napp men alltid lika tråkigt att tappa en firre.. Bara bita ihop och ta dom andra tusenbröderna hehe. Fridens!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av bobbo1234, 2008-06-19, 21:03
          11 svar
          2 109 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Rospigg
          av Rospigg