Reflektioner Gäddfestivalen Blekinge 2008 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Reflektioner Gäddfestivalen Blekinge 2008

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Drygt 370st.

Kommentera

Ursprungligen postat av Team T.U.R. Visa inlägg
      Man upphör ju aldrig att förvånas... Men om det är sant som du skriver Spader Kung så är det ju för jävligt på ren svenska. Att tävlingsledningen gör bort sig är en sak, men att det finns deltagare som utnyttjar det på ett så uppenbart sätt... Ja vad ska man säga...
      Tyvärr kan jag inte styrka din iaktagelse. Vad för irriterad efter diskussionen vi hade framme vid prisbordet ang Pärs fisk. Borde ju dock finnas flera som var mer fokuserade som du skriver.
      Prisutdelarna måste ju dock vara väl medvetna om att de delat ut pris till denna kille två gånger om det är som du säger att ni påpekade att han redan fått pris. Står han då och ljuger tävlingsledning samt oss andra deltagare rakt upp i ansiktet så måste det här ju gå att åtgärda! Namn har vi ju alla på personen i fråga - tävlingsledningen även övriga kontaktuppgifter.

Om inte personen i fråga erkänner bör man ju från tävlingsledningen kontakta Monarch Doc för att stoppa beställningar av vobblers (för det var väl det som var priset...?) från denna person. Den som gapar efter mycket BÖR förlora hela stycket!!!
      Som representant för Monarch-Dok i Sverige kan jag bara hålla med om att det är dåligt gjort av fiskaren i fråga om dessa uppgifter stämmer.
      Vad som däremot glädjer mig är att boxarna var ett pris som många siktade in sig på och gärna ville ha.
      Jag vill avsluta med att tala om att även Monarch-Dok kommer att stödja tävlingen även nästa år.

Med vänlig hälsning

Monarch-dok

Chris Symbonis
      www.monarch-dok.se

Kommentera

Jag ville haft lådan som du vet Chris! Som prislistan ser ut just nu skulle boxen varit min, men egentligen är jag en plats högre. Kan du inte fixa en sådan box till mig eftersom någon annan sprang iväg med mitt pris, betalar naturligtvis!

MVH

Kommentera

Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inlägg
          Jag ville haft lådan som du vet Chris! Som prislistan ser ut just nu skulle boxen varit min, men egentligen är jag en plats högre. Kan du inte fixa en sådan box till mig eftersom någon annan sprang iväg med mitt pris, betalar naturligtvis!

MVH
          Vi får ta en tur en dag och testa lite beten så kan vi snacka vidare.

Chris
          www.monarch-dok.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av bobbo1234, 2008-06-19, 21:03
          11 svar
          2 110 visningar
          0 gillar