S:t Anna’s Pike Open ”Catch and Release only” Vår tävling -08..!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

S:t Anna’s Pike Open ”Catch and Release only” Vår tävling -08..!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Unconditional Hunter Visa inlägg
    Fast 19 är ju inte "7 dagar innan tävling" snarare 10?

Precis helt rätt.. du kan räkna... Men jag trodde inte att de skulle blir så jävla många lag.. Och behöver mer tid på mig.. Så jag sa de nu här på sidan.. för att folk ska förstå att de ska ringa innan den 19de..
    Men varför yttrar du dig. Ska du vara med på tävlingen. ??? ?

// Johan...
    [FONT="Times New Roman"]Nu rockar vi, drar och fiskar ännu mer fisk. [/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av PikeArrows Visa inlägg
      Precis helt rätt.. du kan räkna... Men jag trodde inte att de skulle blir så jävla många lag.. Och behöver mer tid på mig.. Så jag sa de nu här på sidan.. för att folk ska förstå att de ska ringa innan den 19de..
      Men varför yttrar du dig. Ska du vara med på tävlingen. ??? ?

// Johan...
      Värst va lack man blev? Skulle väl vara med iaf, vår båt är inte riktigt klar än, får se om vi hinner. vill ha den klar innan vi anmäler så att man verkligen kan komma om man sagt de.. du behöver inte bli så jävla sne bara för att man undrar orsaken till ändring
      Nu har ja satt mej i klistret. Tagit mej tak över huvet. Gått ut på farlig is!

Kommentera

Ursprungligen postat av Unconditional Hunter Visa inlägg
        Värst va lack man blev? Skulle väl vara med iaf, vår båt är inte riktigt klar än, får se om vi hinner. vill ha den klar innan vi anmäler så att man verkligen kan komma om man sagt de.. du behöver inte bli så jävla sne bara för att man undrar orsaken till ändring
        Man kan ha dåliga dagar och i går var en sådan dag.. Men skönt att ni försöker jobba på att komma upp. Tråkigt att ni inte hinner bli klara..

Men men.. Jobba på..
        [FONT="Times New Roman"]Nu rockar vi, drar och fiskar ännu mer fisk. [/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av PikeArrows Visa inlägg
          Man kan ha dåliga dagar och i går var en sådan dag.. Men skönt att ni försöker jobba på att komma upp. Tråkigt att ni inte hinner bli klara..

Men men.. Jobba på..
          Jotack. de har man allt erfarenhet av, vi sliter in i de sista!
          Nu har ja satt mej i klistret. Tagit mej tak över huvet. Gått ut på farlig is!

Kommentera

Anmälda i grevens tid vi ser anmälningsavgiften som ett tillfälligt lån

Kommentera

Tja.

Vad ligger vattentemperturen i st anna på,tänkte på om kylan som kommit nu håller i sig finns det risk för isbildning??

Angående reserv spö om man har tänkt köra spinn men har med sig jerkprylarna som reserv utrustning blir det i princip 2 fiske set.

Precisera lite så man slipper överpacka bilen i onödan

Kommentera

Ursprungligen postat av Quint Visa inlägg
                Tja.

Vad ligger vattentemperturen i st anna på,tänkte på om kylan som kommit nu håller i sig finns det risk för isbildning??

Angående reserv spö om man har tänkt köra spinn men har med sig jerkprylarna som reserv utrustning blir det i princip 2 fiske set.

Precisera lite så man slipper överpacka bilen i onödan
                Vattentempen låg (innan kylknäppen) på ca 3 grader. Enstaka vikar kan ha en tunn isshinna om kylan fortsätter, men det lär hinna bli mildare innan klockan slår Kalle.

Ang utrustning har det tidigare upplagor varit tillåtet med reservgrejer.
                Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

Öhhh, får man inte ha med sig hur många spön som helst?
                  Huvudsaken är väl att man bara använder ett i taget?
                  Jag brukar alltid ha med mig tre olika spön vid spinnfiske som jag byter mellan beroende på bete osv.....
                  //C

Edit: Hittade den här texten.....
                  Fiskemetod: Jerk, spinn, mete och flötes trolling. Endast ett spö åt gången per person är tillåtet i tävling. Men man får ha med sig reserv spön ifall ett skulle gå sönder.

Det tolkar jag som att om jag vill får jag ha med mig tio spön om jag vill så länge jag bara använder ett i taget. Det skulle förövrigt vara svårt att kasta med två samtidigt.....
                  //C
                  Senast ändrad av Cole; 2008-03-20, 10:31.
                  http://sportfisher.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Cole Visa inlägg
                    Öhhh, får man inte ha med sig hur många spön som helst?
                    Huvudsaken är väl att man bara använder ett i taget?
                    Jag brukar alltid ha med mig tre olika spön vid spinnfiske som jag byter mellan beroende på bete osv.....
                    //C

Edit: Hittade den här texten.....
                    Fiskemetod: Jerk, spinn, mete och flötes trolling. Endast ett spö åt gången per person är tillåtet i tävling. Men man får ha med sig reserv spön ifall ett skulle gå sönder.

Det tolkar jag som att om jag vill får jag ha med mig tio spön om jag vill så länge jag bara använder ett i taget. Det skulle förövrigt vara svårt att kasta med två samtidigt.....
                    //C
                    folk har ju lite o göra, ta med dig hur många spön du vill men det är 1 i taget som gäller, alltså, man får inte slänga ut 10 meten och sen stå och kasta med 1 spinnspö, låter det rimligt?

Kommentera

Ursprungligen postat av LordPike Visa inlägg
                      folk har ju lite o göra, ta med dig hur många spön du vill men det är 1 i taget som gäller, alltså, man får inte slänga ut 10 meten och sen stå och kasta med 1 spinnspö, låter det rimligt?
                      Absolut, det låter rimligt och ja, jag har lite att göra, jobbar i butik och det är inte en käft här...
                      //C
                      http://sportfisher.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av bobbo1234, 2008-06-19, 21:03
                      11 svar
                      2 111 visningar
                      0 gillar