S:t Anna’s Pike Open ”Catch and Release only” Vår tävling -08..!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

S:t Anna’s Pike Open ”Catch and Release only” Vår tävling -08..!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ser tufft ut med fisket till nästa helg... om man skall tro på SMHI, tempen kommer att gå ner mot minus 7-8 grader närmaste dygnet och sedan ligga mellan +2 till - 2 t.o.m Torsdag. Att traila båt i snöväder är ju inte precis någon höjdare..... och någonstans under veckan borde man kanske avgöra om tävlingen skall flyttas fram typ en månad eller så.......

Ursprungligen postat av z28rikard Visa inlägg
    gubbarna på smhi lovar kyla ända in i april. vad kommer hända med cupen om det ligger is i vikarna?

När bestämmer ni för att ev. blåsa av cupen?

Kommentera

• Ursprungligen postat av Fishcraft Visa inlägg
      Ser tufft ut med fisket till nästa helg... om man skall tro på SMHI, tempen kommer att gå ner mot minus 7-8 grader närmaste dygnet och sedan ligga mellan +2 till - 2 t.o.m Torsdag. Att traila båt i snöväder är ju inte precis någon höjdare..... och någonstans under veckan borde man kanske avgöra om tävlingen skall flyttas fram typ en månad eller så.......
      Jag har ingen tid i världen att flytta tävlingen. Jag åker ner på fredag och lägger i min båt. Och är rampen igenfrusen så får vi ta ett beslut då i mitt lag hur vi gör. Men jag säger.... vi kan inte flytta tävlingen........

Och Micke... jag ska ta reda på torsdag om rampen är full med is så jag kan ringa till de som har långt att åka.

Mvu Johan..

Ps.. Tack macke.. sitter hon farsan nu å skriver detta..
      [FONT="Times New Roman"]Nu rockar vi, drar och fiskar ännu mer fisk. [/FONT]

Kommentera

• Vi får väl ta med oss isborren i värsta fall.... Har man fått ledigt ifrån familjen finns det inget som skall stoppa mig ifrån att fiska...

Kommentera

• Ursprungligen postat av ZanderKing Visa inlägg
          Vi får väl ta med oss isborren i värsta fall.... Har man fått ledigt ifrån familjen finns det inget som skall stoppa mig ifrån att fiska...

Håller med, har man fått "ledigt" för en fisketur som denna så gör man mycket för att det ska fungera, men är det fruset så finns det inget vi kan göra.
          Fast det vore surt som fan, har sett fram emot detta länge.
          //C
          http://sportfisher.se

Kommentera

• Hur är isläget nu vid ramperna? Vad säger SMHI om väderutsikterna för fredag natt lördag?
            http://team-akuten.blogspot.com/

http://www.minhembio.com/poyboy/101566/

Kommentera

• Enligt vädret på TV4 så ska det slå om till nästa helg igen med temperaturer på upp emot 10-15 grader i södra Sverige.

Kommentera

• vi får väl hoppas på det bästa med vädret.... såg bara att det skulle bli minus 8 grader mellan ons-tors denna vecka i Norrköpingstrakten enligt SMHI. Men TV 4 lovade milda vindar till helgen kan ju behövas.....Vi får väl se vad som händer.

Kommentera

• har precis varit nere i Stegeborg och kollat ramperna och jag såg ingen is någon stans. inte ens lite issörja i vassarna. vi får hoppas på det bästa.
                  [FONT="Comic Sans MS"]En öl, en båt, ett spö kan det bli bättre.[/FONT]

Team "SIMPAN"

Kommentera

• Så länge någon kan vara så sjyst och kolla på torsdags kväll om isen ligger vid rampen och uppdaterar på detta forum så blir nog många glada. Vore tråkigt att traila ner 20 mil för att sedan bli tvungen att fortsätta ner till mörrum och tjuvfiska i isfria vatten :-)

peace love and wobblers på er!
                    Better to look good losing than looking bad winning.

Kommentera

• Tjena gubbs! e de bara vårt team som har ett fruntimmer med i båten?
                      Hon jerkar grymt bra, så ni vet...
                      Å hon heter anna!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av bobbo1234, 2008-06-19, 21:03
                      11 svar
                      2 111 visningar
                      0 gillar