[FONT="Arial Narrow"]Tycker att det verkar vara vara C & R hysteri när det gäller att fiska gädda?!! Inte fan är det nån som säger nåt när det ligger en eller ett par havsöringar i durken på båten, eller är det nån som hört talas om C&R på Lax?... Skärpning nu gäddfanatiker.[/FONT]
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Catch & relase hysteri på gädda
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Dr Nowares Visa inlägg[FONT="Arial Narrow"]Tycker att det verkar vara vara C & R hysteri när det gäller att fiska gädda?!! Inte fan är det nån som säger nåt när det ligger en eller ett par havsöringar i durken på båten, eller är det nån som hört talas om C&R på Lax?... Skärpning nu gäddfanatiker.[/FONT]
Det är skillnad på fisk och fisk vet du.. allt med prickar på skall dö
-
Baste,Ja du har rätt.
SKIT I SVARA I DEN HÄR TRÅDEN.Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Sen är skillnaden att gäddorna tas i mängder året runt.......
öringen tas inte i samma utsträckning.
Men visst gnälls det inte lika mycket när en död öring ligger i båten som en gädda, kanske för att öringen anses vara en matfisk av rang. En sak är säker: Ta aldrig upp mer fisk än du äter...
Kommentera
-
Detta är min åsikt.
Mat = döda (Man äter ju inte fisk som inte håller mått eller är fredad, eller????!)
Ej mat = C&R
Själv fiskar jag både öring och gädda vilket oftast resulterar i C&R.
Vid tävlingar följer man ju tävlingsreglerna. och det är i princip bara då de hamnar under klubban.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av _Baste_1 inlägg står det under din profil. Var det inte du, din sjuke jävel, som skrev en annan tråd på ämnet? Jag gissar att Bergman banna dig och nu gör du en ny medlem på sidan. Vad vill du egentligen? Uppmärksamhet? Gissar att ingen tycker om dig, så du måste göra massa trådar på nätet bara för att provocera?
det stod kvar nu,
jag tycker alla andra skall göra det också.How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
-
Det är omöjligt att banna någon från ett forum tyvärr.
Man kan banna personens smeknamn och ipadress men det är det enklaste i världen att komma runt tyvärr.
Det enda att göra för att komma åt spammare är i så fall att anmäla dem med ipadress till deras internetoperatör men jag skulle inte tro att något skulle göras åt det.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inläggDet är omöjligt att banna någon från ett forum tyvärr.
Man kan banna personens smeknamn och ipadress men det är det enklaste i världen att komma runt tyvärr.
Det enda att göra för att komma åt spammare är i så fall att anmäla dem med ipadress till deras internetoperatör men jag skulle inte tro att något skulle göras åt det.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av CalleX Visa inlägghan har ju tyvärr kommit tillbaka...
Det är en av de sorligaste händelserna i forumets historia!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Fiskesnacks Gäddfemma 2024Jahaja, Svenberg är i toppen. Fan vilka fiskar ni fångar.
Själv har jag lyckats komma ut...1 Foto-
Kanal: Fisketävlingar
2024-10-05, 10:37 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av bobbo1234, 2008-06-19, 21:03
|
11 svar
2 100 visningar
0 gillar