Anmäld och klar,två gubbar från finspång kommer
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Höst upplaga av S:t Anna’s Pike Open ”Catch and Release only”
Collapse
X
-
Jo den har dubblats. Vi var 10 lag annmälda i våras och nu är vi 19 lag så de finns bara en plats kvar. 20 lag räcker i år.
Sen är de bara att ladda och hoppas på att gäddan vill hugga. För i går... ojoj.. vilket skit fiske..[FONT="Times New Roman"]Nu rockar vi, drar och fiskar ännu mer fisk.[/FONT]
Kommentera
-
Team Gäddexpressen vill vara med.
Väntar bara besked från mina team kamrater...
Återkommer så fort jag kan..
Mvh
Micke S
Kommentera
-
Lag Inge Naning kommer dominera tävlingen fullständigt om jag får bestämma
Sjukt sugen och längtar mkt till den 20:e
doniebrascohttp://teampikehunt.blogg.se/
God Middag!
Kommentera
-
Vi är nu 20 lag och jag har fyra lag som står på tur lista om något lag hoppar av. Grejen är den att jag gör detta idiellt och vet inte om jag får ihop allt med tävlingen själv. Men ska ta hjälp av mina två polare i mitt lag. Och ska se om de vill hjälpa mig. Om vi får allt att klaffa så kanske de 4 lag som står på tur oxå följer med. Ska försöka göra så gott ja kan.
Hopppas alla tar detta nu på ett bra sätt och att ni annmäler er till tävlingen i vår -08 oxå, då vi kommer kanske utöka tävlingen igen.. Nu har tävlingen vuxit från 9 lag till 24 lag plus att team Fishcraft som vann i våras inte kunde vara med och försvara sig.
Nåväl.. hoppas vi kommer få ett bra fiske.. Ha de bra.. Johan..[FONT="Times New Roman"]Nu rockar vi, drar och fiskar ännu mer fisk.[/FONT]
Kommentera
-
verkar ju finnas bra intresse iaf...
har nog möjlighet att bli riktigt stor tävling de här=)
kanske skulle prova nått annat område i trakterna ivår sen?
gryt eller liknande?---------------------------------------------------------------------------------------
Team Pikings
Kommentera
-
Kul att se att tävlingen växer, som vinnare i våras är det tufft att inte kunna delta men jag måste gå högfartsutbildning dessa veckor ( kör till och från lite guidningar). Kommer igen till våren och det skall bli dubbelt kul att då få chansen att ta tillbaka första platsen.Mitt bidrag till hösttävlingen är att jag skickar ner ett Broman&Dell Jerkspö just från Johan Broman. Skitfiske på Er.
Ursprungligen postat av PikeArrows Visa inläggVi är nu 20 lag och jag har fyra lag som står på tur lista om något lag hoppar av. Grejen är den att jag gör detta idiellt och vet inte om jag får ihop allt med tävlingen själv. Men ska ta hjälp av mina två polare i mitt lag. Och ska se om de vill hjälpa mig. Om vi får allt att klaffa så kanske de 4 lag som står på tur oxå följer med. Ska försöka göra så gott ja kan.
Hopppas alla tar detta nu på ett bra sätt och att ni annmäler er till tävlingen i vår -08 oxå, då vi kommer kanske utöka tävlingen igen.. Nu har tävlingen vuxit från 9 lag till 24 lag plus att team Fishcraft som vann i våras inte kunde vara med och försvara sig.
Nåväl.. hoppas vi kommer få ett bra fiske.. Ha de bra.. Johan..
Kommentera
Foton
Collapse
-
Som tävlingsstartare måste man ju visa vart skåpet ska stå.
Lite sol och lite tid över...1 Foto-
Kanal: Fisketävlingar
2025-01-31, 14:33 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av bobbo1234, 2008-06-19, 21:03
|
11 svar
2 114 visningar
0 gillar