Låter nice hänger nog på..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Inställd - Gäddtävling vid Oknö (Kalmar) i November ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vore ju skitkul om Scanner kunde hänga med på det lokala jetset-stället Glad(h)an. Då skulle jag ge honom en Björn-kram.
//StefanDu kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
Redan anmäld
Ursprungligen postat av FISH FOR I Visa inläggLåter nice hänger nog på..
Det ska bli riktigt kul på lördagens tävling hoppas vi kan hålla i segersviten och ta ytterligare en vinst.
Häls Chris
Kommentera
-
Scanner
Jag har inget emot dig Jenk. Dock har du svårt att hålla dig till tråden.
Att ha en tävling som går ut på att folk ska sladda runt med trailerekipage i novembermörker och halka i södra Sverige är oansvarigt.
Ändra till ett begränsat område. Så båtarna kan ligga kvar på ett ställe.
Blir säkrare och trevligare då.
Novembervädret är inte heller av den stabila karaktären så min hundring sitter säkert.
Känns inte som Bergman och Nikita passar in i sammanhanget om man läser referaten av tidigare besök i Oknö.
MVH Scanner
Kommentera
-
Pike Tävlingen
Kommer med garanti att bli av... Lite tråkigt att någon önskar att allt skal bli forstörd, men sånt kanske är livet.
Skal ha möte med Gös jonas och spika alla reglar och bookad sommerstuger på Oknö.
Tycket det var coolt med en tävling när Gäddfisket värkligen är på Topp och så krockat den inta med andra tävlingar.
Kommer att bli feta priser kan jag garentera... Vi har redan fått sponsorer från USA och Europa.
Vi syns på Oknö... Da skal vi dra Byskt med Gädda
Kommentera
-
Scanner
Ursprungligen postat av Mad Dane Visa inläggKommer med garanti att bli av... Lite tråkigt att någon önskar att allt skal bli forstörd, men sånt kanske är livet.
Skal ha möte med Gös jonas och spika alla reglar och bookad sommerstuger på Oknö.
Tycket det var coolt med en tävling när Gäddfisket värkligen är på Topp och så krockat den inta med andra tävlingar.
Kommer att bli feta priser kan jag garentera... Vi har redan fått sponsorer från USA och Europa.
Vi syns på Oknö... Da skal vi dra Byskt med Gädda
Mad Dane!
Jag önskar inte stoppa tävlingen utan lycka till med fisket under den perioden.
Ta gärna med lite säkerhetsaspekter när ni spikar reglerna.
Jag skulle aldrig vilja vara ansvarig så som upplägget såg ut från början.
Fiskar hellre gädda fler gånger än offrar livet en novemberhelg för feta priser.
Sedan har väl historierna från tidigare evenemang visat lite stuk av festkaraktär?
MVH Scanner
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Scanner Visa inläggJag har inget emot dig Jenk. Dock har du svårt att hålla dig till tråden.
Att ha en tävling som går ut på att folk ska sladda runt med trailerekipage i novembermörker och halka i södra Sverige är oansvarigt.
Ändra till ett begränsat område. Så båtarna kan ligga kvar på ett ställe.
Blir säkrare och trevligare då.
Novembervädret är inte heller av den stabila karaktären så min hundring sitter säkert.
Känns inte som Bergman och Nikita passar in i sammanhanget om man läser referaten av tidigare besök i Oknö.
MVH ScannerHälleflundrafiskare
Kommentera
-
Tycker att det är en kanon idé med en tävling i november.All cred åt Dansken,Jenk & co för att dom orkar ta tag i ett sådant arrangemang.Ser inga problem med dom prelimenära reglerna heller,vill man ta några pilsner på kvällen så får man fiska i närområdet dagen efter säger väl sig självt tycker jag.Eller är det så Scanner att efter dig själv dömmer du andra?Annars är det väl inte farligare att traila runt för att det är tävling än annars eller?Kjelle Lundberg
Gädda allt annat är agn!
We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
Orson Welles
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Fiskesnacks Gäddfemma 2024Jahaja, Svenberg är i toppen. Fan vilka fiskar ni fångar.
Själv har jag lyckats komma ut...1 Foto-
Kanal: Fisketävlingar
2024-10-05, 10:37 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av bobbo1234, 2008-06-19, 21:03
|
11 svar
2 109 visningar
0 gillar