Ja de kommer vara en öppen ramp vi kommer att använda oss av. Jobbigt hade de varit om den hade varit låst.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
S:t Anna’s Pike Open ”Catch and Release only”
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av PikeArrows Visa inläggJa de kommer vara en öppen ramp vi kommer att använda oss av. Jobbigt hade de varit om den hade varit låst.
ja men det finns ju ramper men måste betala för att få använda.. deet var det jag tänkte på =)
mvh/ Robin[FONT=Impact]WWW.RSTB.SE [/FONT]
Kommentera
-
Jo men nu är de så att vi har haft lite framförhållning och tagit reda på vissa ramper som går att använda oss av. Men nu när vi ska flytta ramp så får vi se vilken de blir. Men vi kommer ringa till de som har annsvaret för just den båten i fråga. Som de ser ut nu så är vi 11 båtar med delat mannskap. Men runt 25-30 pers blir vi iallafall. Så de är kul. Hoppas bara nu på bra väder och huggvilliga gäddor..
Mvh Johan.[FONT="Times New Roman"]Nu rockar vi, drar och fiskar ännu mer fisk. [/FONT]
Kommentera
-
några beslut tagna om vilket område som gäller?
fråga om reglerna, jag brukar köra med shadjiggar och buldawgs till jerk kommer det vara tilllåtet eller är det rena jerkbaits som gäller om man väljer att jerka?---------------------------------------------------------------------------------------
Team Pikings
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Tekky Visa inläggnågra beslut tagna om vilket område som gäller?
fråga om reglerna, jag brukar köra med shadjiggar och buldawgs till jerk kommer det vara tilllåtet eller är det rena jerkbaits som gäller om man väljer att jerka?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG? Visa inläggSjälvklart lär väl Bulldawgs eller jiggar vara tillåtna i spinnfisketävling. Jag tänkte nog testa på lite av varje för att se vad som funkar.---------------------------------------------------------------------------------------
Team Pikings
Kommentera
-
Alltså.. Jag skulle nämna de på dagen den 14 att de är väl lite skrivfel men att man får fiska med vad som helst. Så att man inte slänger ut ett flöttrolling samtidigt som man ligger och fiskar med ett annat spö. Klart du får ha med dig vad du vill men inte två spön på samma gång. Om du fattar vad jag menar.
Mvh Johan,, Ps. Kom just hem efter 6 timmar av rubbing och vaxning av båten och jag vart fan inte nöjd. Tråkigt.......[FONT="Times New Roman"]Nu rockar vi, drar och fiskar ännu mer fisk. [/FONT]
Kommentera
-
hmm... mjo de verkar ju lite vettigare, tyckte de va konstigt att man inte skulle få använda mer än ett fiskesätt.
dock kanske inte så smart att tänkt o informera om det så sent som på plats den 14:e iome att det är lite sent att ta me mer saker då=)---------------------------------------------------------------------------------------
Team Pikings
Kommentera
-
Hur ser startfältet ut. Kan ni inte presentera hela startfältet vore lite kul så man vet vilka som är med.
Är det någon som har fiskat nyligen i området så vore det ju intressant i alla fall om någon kunde säga något om vatten tempen.Även omman har noterat om gäddleken har kommit igång.Vi är båtenfrån 08 och dragbilen har blivit krockad så vi försöker hitta en ny bil för att kunna komma till St Anna.
Men startfältet bord väl kunna publiceras nu.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Fiskesnacks Gäddfemma 2024Jahaja, Svenberg är i toppen. Fan vilka fiskar ni fångar.
Själv har jag lyckats komma ut...1 Foto-
Kanal: Fisketävlingar
2024-10-05, 10:37 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av bobbo1234, 2008-06-19, 21:03
|
11 svar
2 110 visningar
0 gillar