Jag tar på mig tjänsten att dra igång denna tävling också, då det nu redan har gått hela 10(!) dagar utav januari samt att jag själv vill försöka delta detta år då vanligtvis mitt abborrefiske är skrattretande och klent men känner att jag behöver någon variation i mitt gäddfiske. Ska dessutom ut och pimpla imorgon och hade tänkt dra den ena storborren efter den andra (ps, ni behöver nog inte oroa er).
Eftersom det inte är tillåtet att lägga till fiskar som är fångade innan tävlingen är startad så hoppas jag inte någon hunnit dra en drömborre redan.
Kopierar föregående tråds intro.
Tävlingen startar 2022-01-10 och pågår till 2022-12-31. Fiskarna ska vara fångade inom dessa datum.
Registrering av fångst sker samma dag fisken har avlivats eller återutsatts. C&R ska tillämpas men skadade fiskar avlivas.
Endast fiskar fångade efter att du anmält dig får anmälas till tävlingen.
Fisken ska vara fångad med sportfiskemetoder.
Längden på de fem längsta räknas samman vid årets slut. En bra bild eller film från mätningen krävs för registrering. Använd mätplanka, tumstock, måttband eller vad du har att mäta med när bilden tas.
Vi använder FishChamp - Sportfiske app av Robert Olofsson för registrering av fångst. Spara bilderna i telefonen och lägg gärna ut dom även här i tråden ifall appen klipper bilderna så helheten inte syns.
Använd följande inbjudningkod för att gå med i tävlingen:
Perch2022
Ladda ner appen FishChamp från App Store och Google Play.
Fiska med förstånd och hoppas att 2022 blir ett bra år för oss alla Fiskesnackare.
Eftersom det inte är tillåtet att lägga till fiskar som är fångade innan tävlingen är startad så hoppas jag inte någon hunnit dra en drömborre redan.
Kopierar föregående tråds intro.
Tävlingen startar 2022-01-10 och pågår till 2022-12-31. Fiskarna ska vara fångade inom dessa datum.
Registrering av fångst sker samma dag fisken har avlivats eller återutsatts. C&R ska tillämpas men skadade fiskar avlivas.
Endast fiskar fångade efter att du anmält dig får anmälas till tävlingen.
Fisken ska vara fångad med sportfiskemetoder.
Längden på de fem längsta räknas samman vid årets slut. En bra bild eller film från mätningen krävs för registrering. Använd mätplanka, tumstock, måttband eller vad du har att mäta med när bilden tas.
Vi använder FishChamp - Sportfiske app av Robert Olofsson för registrering av fångst. Spara bilderna i telefonen och lägg gärna ut dom även här i tråden ifall appen klipper bilderna så helheten inte syns.
Använd följande inbjudningkod för att gå med i tävlingen:
Perch2022
Ladda ner appen FishChamp från App Store och Google Play.
Fiska med förstånd och hoppas att 2022 blir ett bra år för oss alla Fiskesnackare.
Kommentera