Smaken er som baken. Jeg personlig synes Gäddfemman har vært morsom (rolig) å være med på, og nettopp fordi den går over lang tid kan en overarbeidet småbarnsfar delta fordi at selv om jeg ser at jeg feks nå ikke får fisket på fire uker, så blir det endel turer gjennom året totalt sett og før eller siden får selv jeg fisk. Dette kan selvfølgelig kompletteres med mer sesongbaserte konkurranser, for de som har mer plass i kalenderen enn oss på 40+, men en årsbasert konkurranse mener jeg at bør bestå.
Premiering i disse konkurransene vil jeg fraråde. Med en gang det premieres, så må man også følge opp med mer administrasjon som utfører en kvalitetskontroll (møkkajobb, Uriaspost) og samler inn og videresender premier. Det betyr mer jobb for de som setter opp konkurransen, mer krangling, diskusjoner rundt den siste centimeteren på fisken som gjorde utslaget etc etc.
Premiering i disse konkurransene vil jeg fraråde. Med en gang det premieres, så må man også følge opp med mer administrasjon som utfører en kvalitetskontroll (møkkajobb, Uriaspost) og samler inn og videresender premier. Det betyr mer jobb for de som setter opp konkurransen, mer krangling, diskusjoner rundt den siste centimeteren på fisken som gjorde utslaget etc etc.
Kommentera