Ni behöver inte gissa mer... Tävlingen avslutades 25/1!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vinn 5 ismeteset! Hur lång är Albins gädda?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av stefan1 Visa inläggDags att ge oss svaret kanske??!Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inläggLugna bröstvårtorna, tar nog lite tid å gå igenom resultaten.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inläggLugna bröstvårtorna, tar nog lite tid å gå igenom resultaten.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av lausvik Visa inlägg??? Gäddan är väl lika lång oavsett vad folk har svarat?
Vi kan anta att det var tal om C&R så teoretiskt sett kan gäddan ha växt sedan dess. Det finns även en viss risk att den krympt något.
Men om vi ser gäddans längd som längden i detta nu så kan den aldrig bli längre än sig själv.
Efter en C&R så är gäddan inte längre Albins då han gett den friheten åter.
Med andra ord var frågan felställd från hela början och hela tävlingen måste blåsas av.
(Rätt fråga lyder: Hur lång är gäddan på bilden?).
Nu tycker jag att jag är värd de 5 ismeteseten!Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2016-01-26, 18:13.sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggEgentligen inte. Vi kan anta att det var tal om C&R så teoretiskt sett kan gäddan ha växt sedan dess. Det finns även en viss risk att den krympt något.
Men om vi ser gäddans längd som längden i detta nu så kan den aldrig bli längre än sig själv.
Efter en C&R så är gäddan inte längre Albins då han gett den friheten åter.
Med andra ord var frågan felställd från hela början och hela tävlingen måste blåsas av.
(Rätt fråga lyder: Hur lång är gäddan på bilden?).
Nu tycker jag att jag är värd de 5 ismeteseten!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av stefan1 Visa inläggIsen här hemma hinner väl smälta innan dess...
Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggDet är inte alls självklart...Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.
Kommentera
-
Efter att jag vunnit dessa ismeten så startar jag ny tävling.
Hur lång tråd kan vi göra om etniska regler om denna gäddan.
Frågan är om etniska reglerna skall gälla för varje specifik fiske metod eller art eller för varje enskild individ både över och under isen.
Ja nu har ni gjort det svårt för mig.
Eller så berättar albin bara vad gäddan var vid mätning tillfället.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Fiskesnacks Gäddfemma 2024Jahaja, Svenberg är i toppen. Fan vilka fiskar ni fångar.
Själv har jag lyckats komma ut...1 Foto-
Kanal: Fisketävlingar
2024-10-05, 10:37 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av bobbo1234, 2008-06-19, 21:03
|
11 svar
2 109 visningar
0 gillar