5 st BFT Extreme Ice ismeteset tävlas ut - Motivera varför just du skall vinna - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

5 st BFT Extreme Ice ismeteset tävlas ut - Motivera varför just du skall vinna

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Typiskt man inte kan vara med i en tävling om fiskegrejer. Jag vågar helt enkelt inte gå ut på is, inte ens för att fiska och speciellt inte här nere i Skåne med 0,0001 mm tjock is. Vet inte hur den nojan uppkom men jag tror det kan vara Stephen Kings fel med filmen Dead Zon.

Lycka till och isskitfiske på er sen.

Kommentera

För min del kvittar det hur tjock isen är,jag vågar ändå inte ge mig ut på isen! Har hört alldeles för många historier om folk som trampat igenom iden! Sen är jag så jäkla frösen av mig och hur mysigt det än må vara så det mycket till innan man får mig ut på isen😊

Kommentera

Vad skönt det vore med ett ismetesett . Slippa sitta och rycka i pimpelspöt så att gäddhänget fladdrar. :-)

Senast ändrad av Thuma; 2015-12-15, 14:48.

Kommentera

Jag vill gärna vinna ett ismeteset som jag kan ge min kära fru. Detta år så har mitt lilla fiske team fördubblats från bara mig till min fru också. Innan fick jag alltid fiska ensam medans frun var kvar hemma. Hon tröttnade på detta och förstod att det var bättre att följa med så fick hon träffa sin man oftare. Hennes fiskelycka har även varit god med mer fisk än sin man. Om jag skulle vinna detta så kan jag även få med henne på isfiske i vinter. Dock så tror jag att jag får köpa en mössa i julklapp till henne då hon är frusen. Skitfiske på Er.

Kommentera

Behöver det till brasved, för någon is lär det väl inte bli. Jävla skitvinter.

Kommentera

Tyvärr så får ni ingen snyfthistoria av mig om att jag inte har råd, får för frugan eller något annat. Jag är helt enkelt för lat för att springa och köpa ett ismete set eftersom det ta mig fan aldrig är is här i närheten, och att lägga pengar på något som kanske aldrig kommer användas är inte min medodi.
              Så skicka hit en uppsättning så jag kan ha det liggandes om nu isen skulle få för sig att lägga sig.

Förövrigt så är isfiske inget riktigt fiske och därför inte värt att lägga pengar på.

Och skulle helvetet frysa till och det blir is på sjöarna här så lovar jag att ta ett fiskepass iklädd endast boxershorts och skor. Dock ges inga garantier för hur länge passet kommer vara 😀
              Senast ändrad av Testis; 2015-12-15, 22:53.

Kommentera

Ända sedan jag var fyra år gammal har jag älskat fiskar, både att äta dem och att fånga dem. Tyvärr är jag den ende i familjen med detta intresse, mina föräldrar kan inte ett dyft om fiske. Min kompis kan låna sin pappas utrustning, men jag behöver ett spö så vi båda kan ut och fiska i vinter tillsammans. (Melvin, 14 år gammal.)

Kommentera

La en tanke på att smöra, men insåg att det snart skulle bli en börda.
                  Därför testar jag att fjäska, för att kanske få lägga vantarna på dessa.
                  Rim hit och dit, vad spelar det för roll när man inte har någon teknik?
                  Låt mig nu få avrunda, innan jag slänger detta i en soptunna.
                  Som ni märker är inte rim min grej, behöver man vara en tjej?
                  För att förstå sig på denna grej?
                  Nu tog det slut, jag gillar ku... nej vänta nu..

God Jul och Skitfiske!
                  Senast ändrad av OscarD; 2015-12-15, 22:38.

Kommentera

just för att jag aldrig vunnit nåt förut...

Kommentera

En bild säger mer än 1000 ord så låt denna modiga kille få testa på ismete i framtiden

Click image for larger version

Name:	11903720_10156068715150145_2527952085306861730_n.jpg
Views:	1
Size:	73,9 KB
ID:	1779945

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av bobbo1234, 2008-06-19, 21:03