Hej jag heter Jakob och bor i Halland. Jag köpte ett flugfiskespö förra sässongen och har provkastat lite och tänkte vara med och tävla!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Flugfiske tävlingen för nybörjare 2013. Anmälningar.
Collapse
X
-
Jag Heter Markus Helsing. Bor i Tidaholm. har flugfiskat en säsong. aldrig flugat efter gädda eller havsöring. har köpt på mig massa nya spön osv under vintern så nu jädrar! det blir med andra ord havsöring,gädda och öring som står på tapeten. även harr när jag ska upp till kaitum i sommar
Jag tänkte vara med att tävla.
Kommentera
-
Tja! tänkte ta och anmäla mig, namnet är Anton och detta är min andra säsong som flugfiskare. Kommer nog för det mesta att fiska i Gimån så öring och harr är aktuellt. Är det någon som ska till gimån så hör av er, det är alltid trevligt med lite fiskesällskap
Kommentera
-
Jag anmäler mig
Jag heter Pontus och det är min första flugfiskesäsong! Kommer mestadels fiska regnbåge i put and take vatten, men tänkte även testa att fiska lite vild öring i säveån även en resa till Norrland kommer bli av i början av juni och siktar då på att fiska harr men även lite öring.
Kommentera
-
Flugfiske tävlingen för nybörjare 2013. Anmälningar.
Tjo! Kan inte låta bli och anmäler mig därför. Har torrfiskat grannens äng ett par gånger och trasslat lina en gång på vatten. Ingen fisk än, men kan inte prestera mycket sämre. Ska prova på havsöringen och gädda. Är lite som jag är, mor svarar inte på frågan om jag tappades ofta, och är sjukt sugen på att testa efter lax i Lagan, men har bara ett 7-8# enhandsspö.. I övrigt är jag en glad fiskare, på nyss 40, som är biten av kajakfisket!
Kommentera
-
Är det försent att anmäla?? Har legat i fiskedvala under vintern..
Är det inte det så vill jag anmäla mej. Hoppas att man får göra en komboanmälan också, jag vet inte lite krav.
Michel Norup heter jag, fiskat sen barnsben men flugfiskat sen förra våren även om flugspöt stått ouppackat i garaget flera år. Bor i Torsåker Gävleborg och fiskar mest i Färnebofjärden och Gysinge.
I år ska min grabb också börja flugfiska, han heter Christoffer och är 12år. Han har fortfarande inte kastat i vatten men torrkastat på fotbollsplanen. Hoppas att han kan hänga på i min anmälan för han är inte super haj på forum och sånt..
Hoppas på ett jakande svar..
Skitfiske...
Kommentera
-
Det är lugnt. Bara att hoppa på tåget för er båda 2. Med det rådande väder läget i vårt avlånga land, kunde jag lika väl ha satt starten till mitten av denna månad.
Skit fiske på dig och grabben med!Senast ändrad av Jock Scott; 2013-04-10, 08:51.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Fiskesnacks Gäddfemma 2024Jahaja, Svenberg är i toppen. Fan vilka fiskar ni fångar.
Själv har jag lyckats komma ut...1 Foto-
Kanal: Fisketävlingar
2024-10-05, 10:37 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av bobbo1234, 2008-06-19, 21:03
|
11 svar
2 100 visningar
0 gillar