För att liva upp hösten en aning tänkte jag att det vore skoj med en ny variant av tävling här på Fiskesnack.com. Denna gång handlar det om att skriva artiklar på temat "Roligaste höstfisket" och bortsett från temat lämnar jag resten öppet till er. Skriv om det fisket ni själva brinner för. Det blir så mycket roligare på det viset
Tävlingsregler:
- Artikeln skall vara skriven och anmäld mellan 2012-10-08 00:00 och 2012-10-31 23:59
- Skicka texten separat men markera tydligt var i texten respektive bild skall placeras
- Bifoga bilderna i .JPG-format och håll dem under 250kb per styck
- Anmälan sker via E-post till admin@fiskesnack.com. Glöm inte att skicka med ditt forumnick, ditt riktiga namn, din postadress samt telefonnummer
- Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren
- Max ett bidrag per person
De tio bästa artiklarna publiceras här på Fiskesnack.com och en publik omröstning kommer att avgöra vilka som vinner priserna. Om flera av bidragen får lika många röster avgör anmälningstidpunkten.
1:a till 3:e-pris:
Ett vertikalfiskeset från CWC bestående av 1 st "BFT Walker Vertical 6ft/28g"-spö, 1 st "BFT Strike Walker 4000WL"-rulle samt 1 st "Strike Wire Vertical"-lina.
4:e till 10:e-pris
Två beten av det som är inköpt av annonsörerna. Välj typ av bete samt önskad färg så plockar jag fram det som matchar närmst.
Prisinformation:
- Huvudpriserna är inköpta från http://www.cwcab.com
- Betespriserna är inköpta från olika annonsörer vid tidigare tillfällen.
Låt fantasin, kamerorna och tangentborden glöda! Diskutera gärna fritt kring denna tävling
Kommentera