Mälaren cup 2013 Gäddfisketävling i Mariefred. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mälaren cup 2013 Gäddfisketävling i Mariefred.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jag måste gratta igen till priset "fulaste båt"!!

Jag trodde faktiskt jag hade säkrat segern med min Crescent 430 som ser ut som en knarkarbåt. Men när jag såg er skuta insåg jag att segern försvann Tack även till Mälar-killarna som fixade tävlingen...superbra arrangemang!

Jag har även ett halvår på mig att pimpa min båt....tänkte mig airbrushat batikmönster. Undrar om Brunnberg har lust att hjälpa mig?

Skål på er alla!!

Kommentera

• Ett stort tack till alla som ställde upp och gjorde tävlingen till en trevlig dag. Ett mycket stort tack till våra sponsorer som ställde upp med det bästa prisbordet hittills.
      Resultatlistan från lördagens tävling finns nu på hemsidan. Resultatet för totalresultatet 2013 kommer snart. Anmälan (betalning) till vårens tävling nästa år går att göra nu. OBS! Startavgiften höjs till 500 kr till våren.

Mvh Micke o Magnus.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Luring 69 Visa inlägg
        Ett stort tack till alla som ställde upp och gjorde tävlingen till en trevlig dag. Ett mycket stort tack till våra sponsorer som ställde upp med det bästa prisbordet hittills.
        Resultatlistan från lördagens tävling finns nu på hemsidan. Resultatet för totalresultatet 2013 kommer snart. Anmälan (betalning) till vårens tävling nästa år går att göra nu. OBS! Startavgiften höjs till 500 kr till våren.

Mvh Micke o Magnus.
        Tack för en (som vanligt) trevlig tävling! Kasst fiske för oss men det är bara att bryta ihop och komma igen...

Varför höjs avgiften nästa år?
        Prisbordet är väl tillräckligt attraktivt så det vore intressant att höra motiveringen. Omkostnaderna lär väl också vara oförändrade?

/Tobias

Kommentera

• Hej!

Prisbordet var i år bättre än någonsin. Vi kommer kontinuerligt att arbeta med att förbättra det. Intresset är stort från leverantörer och butiker. Roligt tycker vi. De främsta anledningarna är två. Höstens deltävling gick 800 kr minus. De omkostnader som varit har vi täckt själva. De pengar som eventuellt blir överstående kommer att skänkas till lämpligt fiskevårds projekt.

Micke o Magnus.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Luring 69 Visa inlägg
            Hej!

Prisbordet var i år bättre än någonsin. Vi kommer kontinuerligt att arbeta med att förbättra det. Intresset är stort från leverantörer och butiker. Roligt tycker vi. De främsta anledningarna är två. Höstens deltävling gick 800 kr minus. De omkostnader som varit har vi täckt själva. De pengar som eventuellt blir överstående kommer att skänkas till lämpligt fiskevårds projekt.

Micke o Magnus.
            Tack för svar! Räcker för mig! Självklart ska ni själva inte behöva gå back!

Kommentera

• Jepp Jepp!
              Stort tack för årets tävlingar, vi kommer givetvis att försöka försvara "pokalen" redan till våren.
              Faktum är ju att vi lördagen blev lite av historisk för oss i Team Brucebrothers, vi kom på efter tävlingens slut att detta var första turen då inget meck eller fältmässiga reparationer behövdes utföras på "The Survivor". Ja, om man bortser från repet som fick knytas för att inte motorkåpan skulle singla av på motorvägen då såklart...
              Kul med ett sånt saftigt prisbord, för de som får ta del av det... ;-)
              Ser hellre en höjning av startavgiften än ett utökat startfält, 40 lag känns sådär lagom trevligt och gemytligt :-)

Keep up the good work!

Kommentera

• Hej! Skönt när det funkar. Tävlingen kommer inte att utökas med flera platser. Vi tycker att det känns lagom. Det blir en trevlig och familjär känsla när det är många återkommande team år efter år! Kanske er tur till våren=)

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av bobbo1234, 2008-06-19, 21:03
                11 svar
                2 105 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Rospigg
                av Rospigg