M@, jo vi kom underfund med en hel del under dagen. Att lägga den upp-och-ned och mellan knäna på liggunderlaget och sedan öppna upp munnen var helt klart outstanding. Den Gäddan som tog tid hade vi extremt mycket problem med ... iom att vi inte är så vana ännu så försökte vi hålla den still med händerna och det gick inte alls. Resulterade i en blodig tumme och en gädda som fik vara på land lite väl länge. Iom att Hasse aldrig fått en gädda över 400gram ville vi väldigt gärna ha kort på den med så det tog lite längre tid iom det också. Men gäddan simmade glatt iväg kan jag meddela. En annan har ju ett trasigt pekfinger nu också ... gäddan ville visst hämnas ! Sånt får man ta ...
Ang spöna så tager man vad man haver ... jag har faktiskt ett ABU Pro 2000 10 fot och det var ett av spöna du såg ... Sedan gick ju Johans spö av så han fick låna 10-fotaren av mig så tog jag mitt 8-fot istället. Gick ju bra iallafall !
Men tack för tipsen iallafall !
P-U, du kan få bilden men vill inte att du lägger upp den på nätet innan filmen är klar. vi ska hålla på våra bilder tills dess med så kan jag använda dom i filmen.
Tack för gratulationerna !
Ang spöna så tager man vad man haver ... jag har faktiskt ett ABU Pro 2000 10 fot och det var ett av spöna du såg ... Sedan gick ju Johans spö av så han fick låna 10-fotaren av mig så tog jag mitt 8-fot istället. Gick ju bra iallafall !
Men tack för tipsen iallafall !
P-U, du kan få bilden men vill inte att du lägger upp den på nätet innan filmen är klar. vi ska hålla på våra bilder tills dess med så kan jag använda dom i filmen.
Tack för gratulationerna !
Kommentera