Nu får du avslöja ditt nya PB! Är filmen klar snart eller skall du filma lite till i helgen?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sanslöst Gäddmete idag ! Äntligen ...
Collapse
X
-
Stizo, ska filma mer ja ... ska kolla lite på materialet från i Söndags men mitt PB som filmades under vattnet blev inget bra. Kameran glappade ... crap ! Vill gärna ha med vissa saker innan jag släpper denC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Originally posted by Bergman
P-U, hehe. Strax efter att jag skrev det där inlägget så hittade jag en pyttetand till ... sammanlagt två pyttetänder i samma finger... mina kollegor kollade ju också lite konstigt på mig när jag visade tanden/tänderna. Skulle inte förvåna mig om det sitter nån liten bit kvar för det sticker lite fortfarande.
Men det var det värt med tanke på PB:tMå vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Originally posted by Bergman
Stizo, ska filma mer ja ... ska kolla lite på materialet från i Söndags men mitt PB som filmades under vattnet blev inget bra. Kameran glappade ... crap ! Vill gärna ha med vissa saker innan jag släpper den
Kommentera
-
BeBest, kommer bli ett pyttehalsband iofs ... tänderna var minimala ... som stickor ungefär. Fast närman berättar för barnbarnen om 50 år så var det väl de största tänderna som satt i fingret. Hehe!
Cello, ha inte allt för höga förväntningar ... trots allt bara amatörer som gjort den. Förutom Kulan och Cribba när dom var med då.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Du verkar ju bite på gäddor så du kanske blir gäddbiten fler gånger. Och lyckas du nu inte slita åt dig fler gäddgaddar så infatta dem du har lite tjusigt och bygg upp en fantasifull legend om smycket och lägg det till familjeklenoderna!
Fan det där blev ju nästan ett uppslag till en hel roman!Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Abborrpremiär -24av lakefrykenGäddfiske med sönerna stod på agendan men vi hann knappt ut på vattnet innan molntäcket sprack upp,...3 Foton
-
Kanal: Fiskerapporter
2024-04-17, 08:37 -
-
Svar till Abborrpremiär -24av Cosmoz 08Min första tur gav nytt PB på längd en 52cm och 2.55kg...2 Foton
-
Kanal: Fiskerapporter
2024-04-10, 08:09 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Kippholmen
av AdamA
Startad av AdamA, 2004-06-02, 17:32
|
6 svar