Landlax vättern - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Landlax vättern

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

klagar du över mil? va har du från jönköping? 6 mil?
    då är jag inte halvvägs ens=P
    och ändå åker jag 1-2 gånger i veckan hela vintern med eller utan båt på släp...
    med undantag får några få veckor nä'r vädret är för kasst=P
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    Team Pikings

Kommentera

Jag åker nog i slutet av denna månad! blir bara att fiska i 1 1/2 dag men det är iaf nåt...Toby och meta med löja ska det bli!

Kommentera

QUOTE=Tekky;396299]klagar du över mil? va har du från jönköping? 6 mil?
        och ändå åker jag 1-2 gånger i veckan hela vintern med eller utan båt på släp...
        med undantag får några få veckor nä'r vädret är för kasst=P[/QUOTE]

Haha japp jag klagar som är från Jönköping, är en snål jävel. Och har en dyr bil att åka i....köper hellre nya prylar som kan ligga i fiskeboden utan att användas för att soppan är för dyr
        www.solskensmetarna.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Hulan Visa inlägg
          QUOTE=Tekky;396299]klagar du över mil? va har du från jönköping? 6 mil?
          med undantag får några få veckor nä'r vädret är för kasst=P

Haha japp jag klagar som är från Jönköping, är en snål jävel. Och har en dyr bil att åka i....köper hellre nya prylar som kan ligga i fiskeboden utan att användas för att soppan är för dyr [/QUOTE]

=P mjo min bil drar som f an också, ibland önskar man att man hade nån liten jävla fiat punto med moped motor=D då skulle de bli mycke billigare att åka o fiska.. nackdeln då är väl att fiske grejerna inte får plats

och nu är ju faxist soppan billig som fan, tankade för 11,84 inatt så de e bara att tanka och åka
          ---------------------------------------------------------------------------------------
          Team Pikings

Kommentera

Ursprungligen postat av Tekky Visa inlägg
            Haha japp jag klagar som är från Jönköping, är en snål jävel. Och har en dyr bil att åka i....köper hellre nya prylar som kan ligga i fiskeboden utan att användas för att soppan är för dyr
            =P mjo min bil drar som f an också, ibland önskar man att man hade nån liten jävla fiat punto med moped motor=D då skulle de bli mycke billigare att åka o fiska.. nackdeln då är väl att fiske grejerna inte får plats

och nu är ju faxist soppan billig som fan, tankade för 11,84 inatt så de e bara att tanka och åka[/QUOTE]

11.84 som hittat jag har bara ca 30 mil med volvo och trailer som drar 1.5 liter milen .enkel resa

Kommentera

Ursprungligen postat av snickarn Visa inlägg

11.84 som hittat jag har bara ca 30 mil med volvo och trailer som drar 1.5 liter milen .enkel resa
              11,64 nu=D snart dax att börja bunkra...
              visst e de roligt me volvo, skit bra bil me utrymme och sådär, får plats me hur mycke prylar som helst, den är bra tills man startar den.

1,1-1,2 blandad körning och minst 1,6 med båten efter.

spännande oftopic de här, från landlax fiske till hur mycket bilen drar och hur långt man har
              Team Pikings

Kommentera

suuugen

Är riktigt sugen att åka från Linköping och testa och dra en lax =) Men vad är chanserna att få en ?? Bror ju helt klart på hur bra man kan sitt fiske men är risken väldigt stor att man går helt fisklös som inbiten gäddfiskare?

Kommentera

finemang

Är mest rädd att man kanske ska behöva åka 5ggr för att få en vettig chans att få ett laxhugg...men det verkar ju var ok chanser enligt dig så vi ska nog ge det en chans!

Kommentera

Ursprungligen postat av Tool Visa inlägg
                    Är mest rädd att man kanske ska behöva åka 5ggr för att få en vettig chans att få ett laxhugg...men det verkar ju var ok chanser enligt dig så vi ska nog ge det en chans!
                    Beror mkt på vart du åker. Verkar finnas en jävla massa smålax på östsidan och då är ju klart chansen större att man får kontakt.
                    sigpic

Kommentera

plats

Tänkte rikta in mig på Ödeshög med stora lund som mål...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av AdamA, 2004-06-02, 17:32
                      6 svar
                      2 124 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg anteman
                      av anteman