Jag och en kompis var ute igår på vårat fjärde v-jigg pass! dom tidigare gångerna har vi fått några gösar varje gång! Men igår slår alla rekord!! Vi fick dom tio första gösarna på ca 40 min! vi var ute mellan kl 11 och 17! Totalt drog vi upp inte mindre än 20 gösar!! Och tappade säkert 10-15 st! Snacka om fint fiske!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Grymt gösfiske!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av hyttingen Visa inläggJag och en kompis var ute igår på vårat fjärde v-jigg pass! dom tidigare gångerna har vi fått några gösar varje gång! Men igår slår alla rekord!! Vi fick dom tio första gösarna på ca 40 min! vi var ute mellan kl 11 och 17! Totalt drog vi upp inte mindre än 20 gösar!! Och tappade säkert 10-15 st! Snacka om fint fiske!!
-
Ursprungligen postat av TailRunner Visa inläggRiktigt kul när allt stämmer! Vilket djup fiskade ni på?
Kommentera
-
Känner igen känslan, fantaststiskt roligt det där!
Grattis!Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
Kommentera
-
Supertrevligt var det någon storlek på dem också som förgyllde det ännu mer?Yiiha ännu en fiskeblog http://bjornsfiske.blogspot.com/
Kommentera
-
Väntar också på att det ska hända...
Har varit ute 6 ggr nu och fått 3-5 gösar varje gång utom 2 när de varit skitsegt.
ja kör med ett vj-spö o ett med fireball på o de hugger massa på fireball som man missar har ja märkt, men de är nog för att ja inte håller i spöt skulle ja tror iaf...
Näst sist så hade ja säkert 15-18 kontakter, men fick bara upp 5 smågösar och en massa söndertuggad betesfisk, men det är kul ändå, kommer ju säkert bli bättre på det med tiden som med allt annat.I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong
Green day på Ullevål 4/6-10
Green day på Wembley stadium 19/6-10
Green days American idiot musical på broadway 27/2-11
Kommentera
-
Ursprungligen postat av roach master Visa inläggVäntar också på att det ska hända...
Har varit ute 6 ggr nu och fått 3-5 gösar varje gång utom 2 när de varit skitsegt.
ja kör med ett vj-spö o ett med fireball på o de hugger massa på fireball som man missar har ja märkt, men de är nog för att ja inte håller i spöt skulle ja tror iaf...
Näst sist så hade ja säkert 15-18 kontakter, men fick bara upp 5 smågösar och en massa söndertuggad betesfisk, men det är kul ändå, kommer ju säkert bli bättre på det med tiden som med allt annat.12 hours
1,440 casts
2 followers
1 strike
DAMN!, I hope it's this good again tomorrow.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av bj_orn Visa inläggSupertrevligt var det någon storlek på dem också som förgyllde det ännu mer?
Kommentera
-
[QUOTE=roach master;384843]Väntar också på att det ska hända...
Näst sist så hade ja säkert 15-18 kontakter, men fick bara upp 5 smågösar och en massa söndertuggad betesfisk, men det är kul ändå, kommer ju säkert bli bättre på det med tiden som med allt annat. [/QUO
Jag tror oxå att fireball är riktigt hett! Vi har inte provat det ännu men det ska testas inom en snar framtid! Har dock märkt att ett stenhårt mothugg är a och o vid minsta känning! så jag tror du skulle kroka mycket mer fisk om du höll i spöet!
Kommentera
-
Och framför allt ska det monteras en extra trekrok, så sitter fler fiskar och kan landas.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Abborrpremiär -24av lakefrykenGäddfiske med sönerna stod på agendan men vi hann knappt ut på vattnet innan molntäcket sprack upp,...3 Foton
-
Kanal: Fiskerapporter
2024-04-17, 08:37 -
-
Svar till Abborrpremiär -24av Cosmoz 08Min första tur gav nytt PB på längd en 52cm och 2.55kg...2 Foton
-
Kanal: Fiskerapporter
2024-04-10, 08:09 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Kippholmen
av AdamA
Startad av AdamA, 2004-06-02, 17:32
|
6 svar