ryssjor överallt i pukavik! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ryssjor överallt i pukavik!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• "Sommar" + "spelaringenroll" = 2st ?

Kommentera

• Ursprungligen postat av roppin Visa inlägg
      "Sommar" + "spelaringenroll" = 2st ?
      + "torpeden" = 3st

Kommentera

• Ursprungligen postat av roppin Visa inlägg
        "Sommar" + "spelaringenroll" = 2st ?
        Har följt hemsidan sedan 2006, dock inte varit medlem.

Jag har väl rätt att tycka vad jag vill utan att folk ska tro att jag är en nätfiskare och att jag reggade mig bara för att skriva i detta ämne?

Jag fiskar själv inte med nät, men Jim tjänar ju pengar på detta. Det är hans jobb.

Finns säkert målare och sånt här, era färger är väl inte helt rena? Då ska alltså folk ha rätt att hälla ut era burkar på backen och skylla på det som finns i färgen?
        Senast ändrad av Sommar; 2011-03-21, 20:27.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Sommar Visa inlägg
          Har följt hemsidan sedan 2006, dock inte varit medlem.

Jag har väl rätt att tycka vad jag vill utan att folk ska tro att jag är en nätfiskare och att jag reggade mig bara för att skriva i detta ämne?

Jag fiskar själv inte med nät, men Jim tjänar ju pengar på detta. Det är hans jobb.

Finns säkert målare och sånt här, era färger är väl inte helt rena? Då ska alltså folk ha rätt att hälla ut era burkar på backen och skylla på det som finns i färgen?
          Förklara närmare för en thinnerskadad målare som jag är, hur du tänker där.

Kommentera

?

Det är väl inget försvar att de är hans jobb.. Det finns väl folk som blir uppsagda varje dag från sina jobb!

Kommentera

• Ursprungligen postat av Kastman Visa inlägg
              Väldigt många nyregisterade no-names i den här debatten överlag.
              Känns knappast som det är sportfiskare vi har och göra med utan ett gäng nätfiskare.
              Sportfiskarna tar avstånd från olagliga metoder

Med anledning av den senaste tidens samhällsdebatt vill Sportfiskarna göra ett förtydligande.

Sportfiskarna verkar för friska fiskbestånd i friska fiskevatten och sätter fiskevården i centrum för all verksamhet. En verksamhet som ska baseras på kunskap och hög trovärdighet.

En sportfiskare ska vara ett föredöme vid fiskevattnen och visa hänsyn gentemot andra fiskare. Förbundet tar avstånd från oseriösa sportfiskare som tar till olagliga eller kränkande metoder gentemot andra kategorier fiskande. Att exempelvis förstöra fiskeredskap är olagligt och naturligtvis inte förenligt med förbundets etiska regler.
              - Ingen person kan kalla sig sportfiskare som vandaliserar redskap och om det förekommer är det absolut inte förenligt med medlemskap i Sportfiskarna, säger förbundets ordförande Joakim Ollén i en kommentar.

Kommentera

• Svarta Hålet, var hittade du den infon?
                Ola

Kommentera

• Alla heder och en riktigt stor eloge till den/dom som rensar undan i Pukavik! Och alla andra platser också..
                  Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.

Kommentera

• Ursprungligen postat av DavidL Visa inlägg
                    Alla heder och en riktigt stor eloge till den/dom som rensar undan i Pukavik! Och alla andra platser också..
                    All heder till dig David som törs visa vad du står för .

Kommentera

Jag tycker han verkar vara en riktigt trevlig människa, som blir förbannad när folk förstör hans saker. Men visst, ska jag komma hem till dig och bryta ett av dina spön på mitten? Kanske spika lite i dina wobblers?
                      Du är välkommen. Vi kan börja med en kopp kaffe så ska jag visa dig vart spöna står sen.

Ursprungligen postat av torpeden Visa inlägg
                      Och du tycker att Joakim Ollén verkar en riktigt hygglig kille !!!! För mig ... en jävla översittare som borde hålla sig till politiken !!!
                      Joakim Ollén?? Däremot ställer jag mig bakom Sportfiske och Fiskevårdsförbundets mål.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av AdamA, 2004-06-02, 17:32
                      6 svar
                      2 093 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg anteman
                      av anteman