Har fisket kommit igång än eller?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gäddrapport- Mälaren-Stockholm
Collapse
X
-
Ett par dar med lite mildare väder så är det bara ut och ta dom men var försiktiga med dom romstinna honorna. Tog en 8a i förra veckan. Polarn tog visst en 9a nån da efter, aldrig får man va värstUrsprungligen postat av Nutte Visa inläggJa det vore kul att höra om någon har några rapporter från Mälaren.
Är det igång än?pripps blå -en klass för sej
Kommentera
-
gjorde ett tappert försök med att leka isbrytare idag men vi kom aldrig ut till vårat mål då det var helt igenkorkat med flak i farleden
Prova lite runt omkring där vi kom åt men utan resultat, dock ej fövånad då området aldrig bjudit på fisk...
Snart så!
Kommentera
-
Is
På "min" del av mälaren så kommer nog isen ligga länge ännu. Den är runt 25cm. så vill man fiska gädda så blir det till att is meta.
Sportfiskeguide Christian Jansson
www.janssonsmobilkranar.se/fiske
Kommentera
-
Jag var ute under dagen idag med ett flertalet landade gäddor på både trolling och jerk.
ett tiotal gäddor. 3-6 kilo.
Kommentera
-
Jag kom ut till Lambarön och fick en chock, fullt med is där, trodde det skulle vara helt öppet men hej va fel jag hade.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
603 visningar