När jag åkte ner så kunde jag inte drömma om att det skulle bli totalbom - men så är det ibland och skall så vara ( inte för ofta bara ).
Men det som gjorde mig brydd och irriterad var följande :
vid 14 tiden kom jag till Hittarpsrevet. 2 flugfiskare stod på ytan jag brukar börja på , inga problem . Jag gick uppe på land och klev i 150-200 m längre ut. Efter ett tag kommer de vadandes och jag utgick från att de skulle gå i land och
" runda" " mig . Men de fortsätter bara o gå igenom min kastsektor , ganska långt ut men jag kunde inte kasta rakt ut , utan fick börja anpassa längden o riktningen på mina kast.
Blev förvånad och irriterad över denna brist på fiskeetik.
Ok jag kunde börjat tjafsa men man vet aldrig hur folk beter sig , jag va ensam de var två.
Tappade sugen och åkte därifrån. Trist - dålig magkänsla.
Peter b
Men det som gjorde mig brydd och irriterad var följande :
vid 14 tiden kom jag till Hittarpsrevet. 2 flugfiskare stod på ytan jag brukar börja på , inga problem . Jag gick uppe på land och klev i 150-200 m längre ut. Efter ett tag kommer de vadandes och jag utgick från att de skulle gå i land och
" runda" " mig . Men de fortsätter bara o gå igenom min kastsektor , ganska långt ut men jag kunde inte kasta rakt ut , utan fick börja anpassa längden o riktningen på mina kast.
Blev förvånad och irriterad över denna brist på fiskeetik.
Ok jag kunde börjat tjafsa men man vet aldrig hur folk beter sig , jag va ensam de var två.
Tappade sugen och åkte därifrån. Trist - dålig magkänsla.
Peter b
Kommentera