Polarn hade varit ute några timmar innan jag dök upp strax före 10. Han hade inte haft ett känn . Han gav upp och jag o en polare nötte på , efter en 20 min small det på en bra fisk. Kände direkt att det var en öring. Stark firre som inte gav sig fick in den och en snabbmätning på stången gav cirka 47-48 sen tillbaka. Inom en halvtimme hade jag på 2 till i samma storlek men båda släppte långt in , fick i alla fall se dem.
Solen kom fram tempen steg o hornisar na vällde in.
Åkte hem o laddade för ett kvällspass, det var 23-24 grader när vi åkte ut men kort efter vällde ett massivt åskväder in och jag hade inte tagit vadare o kängor så det var bambi på hal is när jag tog mig in. En felkrokad hornis hann jag med , polarn som va bättre klädd fortsatte. Ännu inga breaking News.
Peter b
Solen kom fram tempen steg o hornisar na vällde in.
Åkte hem o laddade för ett kvällspass, det var 23-24 grader när vi åkte ut men kort efter vällde ett massivt åskväder in och jag hade inte tagit vadare o kängor så det var bambi på hal is när jag tog mig in. En felkrokad hornis hann jag med , polarn som va bättre klädd fortsatte. Ännu inga breaking News.
Peter b