feet gädda!!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

feet gädda!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av ALQ
    grattis! det verkar som om ganska många (kanske ovanligt många) höjt sitt PB på gädda i år. ni som är lite lagda åt det statistiska hållet kanske kan roa er med att luska fram uppgifter på om det stämmer.
    Det är kul att se! Jag hör inte till de lyckliga dock men vänta bara, nästa år smäller det, då ska dom minsann få smaka på mina nya Rapala Super Shad Rap, kanske till och med från en kompis båt! Bilder på mitt nya PB utlovas härmed!
    Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

bilderna har jag inte lyckats lägga in på datorn än men de kommer.. men jag var ute och fiska i en pytte liten sjö i går. vi stod och kasta ett tag och vattnet va ganska så klart så jag kunde se min vobbler när jag veva in den, när drget nästan va in vevat så ser jag en stoor skepnad snabbt komma mot mitt drag, det var en baoota gädda till vilken fiske lycka den var nästan lika stor som den förra på 8,9 bara lite smalare cirka 6kg. jag tog ett gälgreppn gäddan sprattla till och kroken åkte heela vägen rakt igenom mitt finger och slets ut, så mitt finger klyvdes i två delar jag fick så klart panik när jag såg mitt finger men jag var ändo skit glad stod där och skratta , man var nog lite chockad, men det gick ialla fall bra,, det blev 4 stygn och ett minne för livet. gäddan fick åka tillbaka i den lilla sjön utan fotto men men jag fick den

Kommentera

aj aj och dubbelt aj!! Har själv lyckats sätta kroken i vänster pekfinger men jag hade tur att gäddan släppte och slapp sy också
        Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ingå blodsbrödraskap med en fin gädda? Jo jag tackar jag!
          Nej förresten, jag avstår nog helst!
          Sköt om såret så du inte drar på dig onödiga komplikationer! Kör torrfiske till stygnen är tagna!
          Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Ursprungligen postat av BeBest
            Ingå blodsbrödraskap med en fin gädda? Jo jag tackar jag!
            Nej förresten, jag avstår nog helst!
            Sköt om såret så du inte drar på dig onödiga komplikationer! Kör torrfiske till stygnen är tagna!
            Ähhh, lite skit får man tåla, täck såret med snabblim å kör vidare
            Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
            Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
            Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av AdamA, 2004-06-02, 17:32
            6 svar
            2 105 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg anteman