gäddornas gargantua... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gäddornas gargantua...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av kenta_85
    amen!! Och glöm inte bort att du för att framtid kommer att bli hedrad av mig för den enorma fisken hahaha hihihi hohoho

jag försökte förklara för lillgrabben om dina gäddor, och han vägrade att tro på att ngn får så små gäddor. så det var bara att bevisa att det faktiskt finns gäddor som är i den storleken.

jag säger bara...8,7 och 4,42...bara siffror för dig, va?
    achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
    \m/

Kommentera

Hahaha ALQ trodde inte man fick tråka folk om man inte tagit gädda på över tio

Kommentera

8,7 och 4,42 är det dina två störrsta haha hihi och hoho igen!! ok för att du tagit en större än mig men mina störrsta gäddor har vägt 6,0 5,2 5,0 4,9 4.8 4.7 osv j*vla massa under 4,5
        Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Tror det är havsörings pb:t som avses med 4,42. Eller är det jättemörten? Man börja ju undra då han e så kaxig

Kommentera

Ursprungligen postat av Rasmus
            Tror det är havsörings pb:t som avses med 4,42. Eller är det jättemörten? Man börja ju undra då han e så kaxig

sorry kenta! inte ens det kan du glädjas åt, klart det är havsöringen som menas med 4,42. vad det gäller mört, så hänvisar jag till tidigare inlägg om kentas gäddor! men det är väl så att man läser det man vill läsa.
            mooooahahahahah!!!!
            achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
            \m/

Kommentera

Ursprungligen postat av ALQ
              tyvär var det inte rialin i båten, utan xaphod. då finns det inga garantier för hur små fiskar man kan få!!!!
              Ursprungligen postat av ALQ
              tyvär var det inte rialin i båten, utan xaphod. då finns det inga garantier för hur små fiskar man kan få!!!!

Men fisk får någon i sällskapet alltid, på ena eller andra sättet!

Erinrar mig dock en 2 dagarstur med ALQ där en par fina tvåkilos bågar rastades av undertecknad, men där ALQ på sin höjd rastade sina ben. Men det kanske var någon sån där "effekt" som var i verkan då.
              Smaken är som baken...

Kommentera

Ursprungligen postat av kenta_85
                8,7 och 4,42 är det dina två störrsta haha hihi och hoho igen!! ok för att du tagit en större än mig men mina störrsta gäddor har vägt 6,0 5,2 5,0 4,9 4.8 4.7 osv j*vla massa under 4,5
                "Det är inte storleken som räknas, det är hastigheten!", sagt av en tjejkompis och såklart måste hon då mena hastigheten vid drillningen... eller hur?!?
                Smaken är som baken...

Kommentera

Ursprungligen postat av xaphod
                  "Det är inte storleken som räknas, det är hastigheten!", sagt av en tjejkompis och såklart måste hon då mena hastigheten vid drillningen... eller hur?!?
                  aa måste vara hastigheten hos fisken rusninigar eller! Nått annat kan det ju inte vara

Jaså du menar din jätte mört på 4,42kg Vänta du bara ALQis!( ) så ska jag nog både krossa ditt havsörings PB och dit gädd PB .. ang mina smågäddor ska jag ut och rasta dom på lördag måstänker jag! Då ska jag byta taktik och ta dom på flötestrolling då J*vlar
                  Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av AdamA, 2004-06-02, 17:32
                  6 svar
                  2 111 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg anteman
                  av anteman