ok kollar mer
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Norge havsfiske
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av abe Visa inläggok kollar mer
Rullarnas Rolls Royce.
https://www.fiskesnack.com/forum/ann...%C3%A3%C2%A4nd
Ge mig ett seriöst bud om du gillar den så får jag se om jag accepterar budet.Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av lsjonsson Visa inlägg
Jag har ju denna rullen kvar för medeltungt havsfiske men inget lämpligt spö.
Rullarnas Rolls Royce.
https://www.fiskesnack.com/forum/ann...%C3%A3%C2%A4nd
Ge mig ett seriöst bud om du gillar den så får jag se om jag accepterar budet.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av abe Visa inlägg
den ser ut att klara en stor marlin,, vad väger en sån,, ?Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av lsjonsson Visa inlägg
Mindre marlin, tuna och Håkärrng på 200-300 kg. 1,9 kg väger rullen.
jag tror säkert den är värd det men söker rulle för 1000kr och gärna något lättare.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av abe Visa inlägg
Den är säkert grym men jag lägger inga 3 tusen kronor på en rulle för norgefiske som ev blir 2ggr per år.
jag tror säkert den är värd det men söker rulle för 1000kr och gärna något lättare.
Den rullen är till för sådana som fiskar efter tyngre fiskar mer än 2 ggr/år.Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jester Burk II Visa inläggEftersom det verkar som att det är första gången du ska havsfiska i Norge och då direkt efter Kveite så rekommenderar jag att du bokar boende med guide och passande hyrutrustning. Då mångdubblar du chansen att fånga drömfisken.
Hör dig för på forumet efter seriös fiskeguide i Norge.
Det finns en riktigt bra som jag vet om men det är ända uppe i Finnmarken och Söröya. Flyg till Hammerfest.
Det finns många länkar i länken nedan.
https://www.google.com/search?q=S%C3...hrome&ie=UTF-8
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Jag hittar resor för ca 6500kr om man bokar allt själv, hytter för 4st , så 26000kr, men då är allt inräknat, mat , båt, soppa, boende, resa.
men ska man boka med guide och någon som anordnar allt så är det 10k, per person.
nu får man väl inte komma in ännu, men i augusti kanske.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av abe Visa inläggJag hittar resor för ca 6500kr om man bokar allt själv, hytter för 4st , så 26000kr, men då är allt inräknat, mat , båt, soppa, boende, resa.
men ska man boka med guide och någon som anordnar allt så är det 10k, per person.
nu får man väl inte komma in ännu, men i augusti kanske.
Ingen vet hur länge Coronaviruset kommer att stanna innan det är utrotat.Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av alfons74, 2024-01-02, 20:48
|
0 svar
181 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av alfons74