[FONT=Book Antiqua]Tänkte dra upp till svenska fjällen nästa år runt augusti-september för att fiska efter lite Röding, Bäckröding, Öring och Regnbåge , och undrar om nån känner till nån större bäck, å, och eller en mindre ström/sjö som lämpar sig att vandra och tälta längs/runt? fast utöver dom sakerna är jag också ute efter så mycket enskildhet söm möjligt men framför allt helhets intrycket! jag vill bort från allt med civilisation o göra, bara kunna leva naturligt och enkelt o äta det man fångar/plockar själv.
Jag kommer ha med både haspel och flugspö men är det några huvud regler man bör känna till när man fjällfiskar?
Förstår att det inte är lite jag jag frågar efter men skulle va ytterst tacksam om någon har nått tips på ställe eller region som jag kan fokusera mitt letande på mer..
Mvh Malle[/FONT]
Jag kommer ha med både haspel och flugspö men är det några huvud regler man bör känna till när man fjällfiskar?
Förstår att det inte är lite jag jag frågar efter men skulle va ytterst tacksam om någon har nått tips på ställe eller region som jag kan fokusera mitt letande på mer..
Mvh Malle[/FONT]
Kommentera