Bra fiskecamp för stor gädda? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bra fiskecamp för stor gädda?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Bra fiskecamp för stor gädda?

Hej!

Har lusläst lite i forumet om olika fiskecamps men tänkte fråga folk om ni kan tipsa om lite bra camps där det finns ett erkänt bra fiske efter stor gädda, gärna 40-50mils radie från Stockholm.

Om man eventuellt besökt något camp under gångna säsongen och kan rekommendera det och berätta lite mer?

Det jag är på jakt efter är ett relativt schysst boende, gärna med möjligheter till bastu eller tunnbad ihop med att kunna få hyra båt och eventuellt även guide men guide är inget måste.

Har tittat på Nature Resort Värmland som jag tyckte verkade himla trevligt, någon som har erfarenheter därifrån?

Fortsätter att skanna av forumet i jakt på bra camps men ni får jättegärna dela med er av lite erfarenheter om ni vill och saker som kan vara bra att tänka på inför en fiskeresa.

Kommentera

Sibbo fjärden håller väll hyfsade madammer

Kommentera

Vet att det är lite för långt bort men det stämde så skrämmande bra med dina övriga önskemål så jag var tvungen att föreslå det.
        Kika på min blogg, enjoy!

Kommentera

Tack för lite input! Inga andra som har lite bra förslag?

Kommentera

Kanske http://www.fishingcamps.se/

Kommentera

Ursprungligen postat av funderarn Visa inlägg
              Hej!

Har lusläst lite i forumet om olika fiskecamps men tänkte fråga folk om ni kan tipsa om lite bra camps där det finns ett erkänt bra fiske efter stor gädda, gärna 40-50mils radie från Stockholm.

Om man eventuellt besökt något camp under gångna säsongen och kan rekommendera det och berätta lite mer?

Det jag är på jakt efter är ett relativt schysst boende, gärna med möjligheter till bastu eller tunnbad ihop med att kunna få hyra båt och eventuellt även guide men guide är inget måste.

Har tittat på Nature Resort Värmland som jag tyckte verkade himla trevligt, någon som har erfarenheter därifrån?

Fortsätter att skanna av forumet i jakt på bra camps men ni får jättegärna dela med er av lite erfarenheter om ni vill och saker som kan vara bra att tänka på inför en fiskeresa.
              Hej Alex Lorant;

Jag har bott på förnämliga Örnäs Camping i Åmål ... http://www.vastsverige.com/sv/amal/p...Ornas-Camping/ ... vid Laxtrollingtävlingar med Bomber wobbler ... http://www.trumman.com/bomber/bomber.htm ... sedan år 1986 och eget fiske efter Lax och Gädda ända fram till för något år sedan...

Vid pauser med för hårt väder för Laxtrolling ute på öppna Vänerns frivatten har vi fiskat mera "inomskärs" efter Gädda och fått åtskilliga riktigt skapliga Gäddor på både 13 och 14 kilos vikt... Därför kan jag personligen rekommendera Örnäs Camping i Åmål både för Gäddfiske och Laxtrolling ....

Go for the Big Ones!

Old Firehand

Senast ändrad av Old Firehand; 2013-11-27, 21:00.

Kommentera

Tack! Ska genast ta en titt!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av alfons74, 2024-01-02, 20:48
                0 svar
                172 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg alfons74  
                Startad av Uffe38, 2024-05-20, 13:23
                1 svar
                304 visningar
                0 gillar