Enorm batray från San Diego i sommras - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Enorm batray från San Diego i sommras

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Enorm batray från San Diego i sommras

Ja helt galen fisk,brände sönden min Pen rulle så den bara blev skrot, vi började filma efter 15-20 min fight

njoy

http://www.youtube.com/watch?v=Acb17...ature=youtu.be
    Bodybuilding och specimenfiske Is The Shit!!!

Hahahaha fy faaaaaan

Kommentera

vilka jävla armar du har! (http://www.youtube.com/watch?v=H-nIBAM1P0s)

Skönt klipp. Fattar inte du hur du kan vara så lugn o sansad. Kamerakillen däremot är lite mer ivrig Skulle velat se lite mer av fisken där i slutet. Grattis till grym fångst!

Kommentera

Ursprungligen postat av Asys85 Visa inlägg
        vilka jävla armar du har! (http://www.youtube.com/watch?v=H-nIBAM1P0s)

Skönt klipp. Fattar inte du hur du kan vara så lugn o sansad. Kamerakillen däremot är lite mer ivrig Skulle velat se lite mer av fisken där i slutet. Grattis till grym fångst!
        haha!
        var ganska sliten efter ett par fångade under stekande sol med 30min dragkamp plus att ville bara ta några snabba bilder sen släppa fisken, dock i efterhand skulle vi dragit in den till stranden snabbt för att kunna ta lite grymma bilder,men hur som allt för fiskens bästa =)

Kommentera

Jo det förstår jag :P Hade varit ballt att stå med fisken i vattnet på några bilder, men ni fick ju fighten på film vilket du säkert kommer ranka som bättre om ett par år när du vill få tillbaka lite av känslan

Drog ni bara till San Diego och letade upp vilket fiske som funkade eller hur går det till när man drar iväg och ska ska fiska helt andra arter än vad man är van vid om man inte har en guide tex?

Kommentera

Ursprungligen postat av Asys85 Visa inlägg
            Jo det förstår jag :P Hade varit ballt att stå med fisken i vattnet på några bilder, men ni fick ju fighten på film vilket du säkert kommer ranka som bättre om ett par år när du vill få tillbaka lite av känslan

Drog ni bara till San Diego och letade upp vilket fiske som funkade eller hur går det till när man drar iväg och ska ska fiska helt andra arter än vad man är van vid om man inte har en guide tex?
            har dock några ok bilder på fisken men =)

Min syster bor i San Francisco så rätt van vid fisket där, och Målet var att fiska haj i San diego, så vi hittade en båtuthyrare där och alla fiskar gillar squid =D så hajfisket bliv batray fiske, men har åkt på endel resor och bara se till att börja pola med några lokala så lär man sig, dom som fiskar efter mat är bra för dom är inte hemliga utan avslöjar ställen som en öppen bok =D

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
            12 svar
            1 494 visningar
            3 gillar
            Senaste inlägg Piscantur stercore  
            Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
            7 svar
            1 301 visningar
            1 gilla