Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
[Video] Största gäddan på film?!
Collapse
X
-
Inte den igen... stackars gädda!! Denna filmen visar när hon e uppe för andra gången på bara nån vecka. Fisken är fantastisk, men jag tror inte hon mår så bra av atT leka jojo... inte att gnidas mot en fleecetröja heller. Snart krokar nån henne så illa att hon inte kan returneras...
Och nej det handlar inte om avundsjuka!!!Senast ändrad av Rullknäckarn; 2012-01-21, 10:29.
-
Ursprungligen postat av Rullknäckarn Visa inläggInte den igen... stackars gädda!!
Jag kan tyvärr inte göra något åt hur fisken behandlades utan ville bara dela med mig av filmen på den feta gäddan.
För övrigt så tyckte jag att fisken verkade vara i ett ganska bra skick och JAG tror knappast att hon minns att hon varit uppe...Senast ändrad av Totte; 2012-01-21, 10:33.
Kommentera
-
Självklart känns det lite kluvet med dessa broilergäddor ala karpdamm då de inte har några fiender och blir matade med feta öringar varannan vecka...
MEN...
Det är en galet stor, magnifik, fantastisk gädda och det är bara att lyfta på hatten. Självklart hade det varit mer cred om den fångats i ett "vanligt vatten" men seriöst, vem hade inte velat fånga den även i en P&T-sjö..?
Kommentera
-
Sett den filmen förut, grym fisk men knappast största på film den väger ju inte ens 20kg. Ser inga problem med hanteringen, varför klagar ingen på karpmetarna i sådana fall dom är ju knappast bättre.
Här en film på en större men tycker ni behandlingen av den ovan är kass så vill ni inte se den här... Hur som, riktigt grov fisk.
Kika på min blogg, enjoy!
Kommentera
-
2:40 han måste vara snabb på spöt annars är det borta för alltid!"Man kan aldrig njuta och få fisk samtidigt" -Okänd
Följ mitt fiske: http://tubbesmete.wordpress.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av HR Visa inläggSett den filmen förut, grym fisk men knappast största på film den väger ju inte ens 20kg. Ser inga problem med hanteringen, varför klagar ingen på karpmetarna i sådana fall dom är ju knappast bättre.
Här en film på en större men tycker ni behandlingen av den ovan är kass så vill ni inte se den här... Hur som, riktigt grov fisk.
http://www.youtube.com/watch?v=wFzEDWLyI2I
Karp klarar av betydligt längre tid på land. Men du har rätt. Jag tycker behandlingen av fisken var rätt bra med tanke på omständigheterna.
För dom som inte vill lämna FS.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
11 svar
1 242 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
av .art