Tjenare jag kollade nyss på filmen Eastern Rises och tyckte den var helt underbar ... så jag klippte ihop en egen trailer av filmen för er... http://www.youtube.com/watch?v=I-WqGjzqrr4 ...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tips på bra fiskefilm
Collapse
X
-
Fin trailer. Den filmen måste kollas upp.
Några bra jag sett på sista tiden är The Fish and the Fly 2 som är riktigt coolt filmad.
A backyard in nowhere
Once in a blue moon
Sen såg jag A River Runs Through It med Brad Pitt för några veckor sedan. Trevlig rulle.
-
Ursprungligen postat av kamme Visa inläggJag blev väldigt imponerad då jag såg den filmen men sen fick jag reda på att dom fiskar där det planteras in gäddor på 10+. men ändå väldigt bra film !
Du kanske tänker på gäddsjön där CWC testade Musky Mayhem spinnare? För där planteras det in 100cm+ gäddor som får dela på ungefär en halv mört var om året att käka...
Kommentera
-
A Fish For All Seasons med Martin Bowler rekommenderar jag för alla oss som vill ha mer fiske efter annat än enbart gädda eller flugfiske.
Det är lite allt möjligt fiske och har känsla i klass med klassikerna Caught in Time och A passion for Angling.
För flugfiskenörden finns Off the grid som inte är en alltför dålig film, fast den har flugfiskarnas bakgrund och liv i fokus mycket.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inläggA Fish For All Seasons med Martin Bowler rekommenderar jag för alla oss som vill ha mer fiske efter annat än enbart gädda eller flugfiske.
Det är lite allt möjligt fiske och har känsla i klass med klassikerna Caught in Time och A passion for Angling.
.
Och gillar man mete i synnerhet så vill jag tipsa om den danska filmen Mete - Under ytan från 2006. Där finns riktigt bra undervattensklipp på krokvana sutare som inspekterar methodfeeders mm.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
12 svar
1 480 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |