Esox Lucius reklamfilm - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Esox Lucius reklamfilm

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Esox Lucius reklamfilm

Tjena!

Kollade på www.bromanodell.com och såg att de hade en liten reklamfilm om deras beten.
    Blir ni lockade?
    inte jag...

Jag vet att beoutdoors säljer deras jerkar för 250:-++
    Jag hade nog blivit missnöjd.

lika missnöjd om de kostar 49:-?

skulle nog undvika att köpa dom ändå

och för att göra det klart för er, menar betena som testas i filmen och inte hela företaget.
    Jag skulle antagligen inte lägga ut en film på jerkbaits där det ser ut som att det till och med hänger upp sig vid ett tillfälle.
    Senast ändrad av daikai1; 2011-12-15, 22:09. Anledning: förbättrad formulering

Kommentera

Ursprungligen postat av daikai1 Visa inlägg
      lika missnöjd om de kostar 49:-?
      Skulle förmodligen inte fiska med grejerna om jag fick dem...
      Är det apell som gjort deras jerktail eller bara målat? Provade en förra helgen.

Kommentera

vet faktiskt inte, detta är klippt från wollmars.

Esox Lucius Apell Edition

En av Sveriges mest berömda customdesignare, Sören Apell har gjort en serie Tail-beten i trä exklusivt för BROMANoDELL. Handgjorda, handmålade i en begränsad upplaga på totalt 1500st döpta till Esox Lucius Apell Softtail. Densiteten för dessa handgjorda beten är just över desiteten för vatten, vilket innebär att du kan själv bestämma hur och var du vill fiska detta bete bara genom att bestämma vikten med hjälp av modell på tafs och krok.
        För långsamt/grunt fiske rekommenderas en stel tafs på 1,5g och 3 grams trekrokar. För snabbare/djupt fiske, tyngre tafs och krok.
        Esox Lucius Apell Safttail finns i 6 customdesignade färger...

Kommentera

Härligt... Låter ju bra!
          Men de känns inte direkt som ett grymt custombygge =)
          Snygga är dom, men inget att hänga på tafsen.

Kommentera

Förstår inte vad folk har emot bromanodell. Deras jerkar kan jag inte uttala mig om då jag aldrig testat men däremot så har jag både jerk och haspelspö och är väldigt nöjd med båda. Haspelspöt har jag fiskat med i höst och det har varit över förväntan då jag köpte det för en struntsumma. Jerkspöt har jag använt flitigt i 2 säsonger och är EXTREMT nöjd med det, otroligt skönt jämfört med andra jerskpön jag har testat.

Kommentera

Jag säger det jag brukar säga när BromanOdell kommer på tal. Fortsätt ni såga deras produkter så kan jag fortsätta köpa dem löjligt billigt när de rear. Esox Lucius shallow, framförallt Kjelles kreationer är grymma!!! Håller också med Jeep1, mycket trevliga och prisvärda spö
              Senast ändrad av Mozzer; 2011-12-15, 21:22.

Kommentera

Om ni skall kritisera företag offentligt så vore det nog på sin plats med konkret info gällande kritiken. Så, om ni är missnöjda får ni gärna specificera VAD ni är missnöjda med. Att generalisera är inte sjysst.
                C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                Fiskesnacks regler hittar ni Här
                Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Har ett gäng jerkbeten från bromanodell. Och några spön. Riktigt bra. Säger som mozzer. Bara tacka och buga till er som spytt galla över dem. Vi som gillar deras produkter har ju kunnat köpa dem till rea priser.

Kommentera

Jag har testat deras beten och det är helt usel kvalite! Förstår inte hur man kan släppa ut sån skit när man ska lansera ett då nytt seriöst fiskemärke, dom har ju vart skit ända från början tills nu.

Däremot är tailarna som Sören gjort en helt annan grej, men dom är ju varken tillverkade eller utvecklade av Esox Lucius. Dom har hållt bra mot tänder och har fin gång. Kan både jerkas och spinnas hem men lite fart, bra flash.

Kan påpeka att jag bara testat deras tailar och olika jerkbeten. Jag vet inte om dom har andra beten som är ok eller hur deras spön, mm är.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
                    11 svar
                    1 237 visningar
                    3 gillar
                    Senaste inlägg .art
                    av .art

Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
                    7 svar
                    1 256 visningar