Helt uppenbart att man riktigt pressat den lilla över den större, alla som har någon minsta känsla för gäddor o en smula sunt förnuft fattar det orimliga. Om nu inte dessa "kända o respekterade" fiskare monterat ihop dem så säger de ju faktiskt att "de låg på botten", kanske någon annan ? Viss saknad av rimlig kritik på detta forum ibland.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gädda Äter Gädda
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av VisitorHelt uppenbart att man riktigt pressat den lilla över den större, alla som har någon minsta känsla för gäddor o en smula sunt förnuft fattar det orimliga. Om nu inte dessa "kända o respekterade" fiskare monterat ihop dem så säger de ju faktiskt att "de låg på botten", kanske någon annan ? Viss saknad av rimlig kritik på detta forum ibland.
ok, att någon annan gjort detta och sen slängt i dom, men att Micke eller Felix gjort detta... Inte en chans!
Och varför skulle inte det kunna hända? jag har absolut råkat ut för att smågäddor som är lika små som vobblern har huggit, dessutom så är det väl ingen sensation att en gädda tar för stora byten så att dom fastnar i svaljet.
Fast det är klart... Jag saknar nog både sunt förnuft och känsla för gäddor, så... Det är alltid skönt med personer som berättar hur världen ligger till.
Och kanske saknar det här forumet RIMLIG kritik ibland... Men kritik saknas absolut inte, ibland verkar det som om allt skall kritiseras.
/D
Kommentera
-
Bosse.W
Bara att hålla med besökaren, den lilla är ju helt uppsprängd över den andra. Detta har ju inget med att smågäddor hugger stora beten, detta är gäddvåld !
Kul attityd Danne67, ta på sig någon form av martyrskap ( men att Micke eller Felix gjort detta... Inte en chans! ) o sedan säga att du nog saknar sunt förnuft. !!!???
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bosse.WBara att hålla med besökaren, den lilla är ju helt uppsprängd över den andra. Detta har ju inget med att smågäddor hugger stora beten, detta är gäddvåld !
Kul attityd Danne67, ta på sig någon form av martyrskap ( men att Micke eller Felix gjort detta... Inte en chans! ) o sedan säga att du nog saknar sunt förnuft. !!!???
Om jag var otydlig innan så skall jag kanske bli lite tydligare. Det var ironi över det säkra påståendet från visitor, inte martyrskap från min sida. Sånt kan jag vara utan.
/D
Kommentera
-
Visitor
Ursprungligen postat av Danne67Jag känner som sagt personerna och att dom skulle göra så finns inte på kartan! Och angående attityden så blir jag lite småtrött på personer som glatt berättar att alla som inte tycker som de själva är idioter. Har funnits en del av det tidigare på forumet och det är ingenting jag uppskattar.
Om jag var otydlig innan så skall jag kanske bli lite tydligare. Det var ironi över det säkra påståendet från visitor, inte martyrskap från min sida. Sånt kan jag vara utan.
/D
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Danne67Du har så rätt och den här gången var jag med och spädde på.
För min del är tråden nedlagd.
/D
e det inte det ena så e det det andra
Kommentera
-
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
11 svar
1 238 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
av .art