Hoppas ni tycker det var lika kul som jag.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lite kul youtube
Collapse
X
-
Trodde ett tag först att det va på riktigt, men sen blev det inte å kul när man fick reda på att det är hans "grej" att göra fiskebloopers.. alltså "inte på riktigt".Ursprungligen postat av renzan Visa inlägg
Kommentera
-
Vart har du fått reda på det? Jag har alltid trott att de är "äkta" bloopers. Med tanke på att han har hållit på bra många år, och verkar vara lite halv klumpig så är det nog inte svårt att hinna med en massa bloopers..Ursprungligen postat av Fiskkonservator Lubbe Visa inläggTrodde ett tag först att det va på riktigt, men sen blev det inte å kul när man fick reda på att det är hans "grej" att göra fiskebloopers.. alltså "inte på riktigt".
men men, några är väl säkert tillgjorda.
Kommentera
-
Denna var rätt kul med, för alla fotsbollsintresserade fiskefantaster...
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
-
När jag va i staterna sa alla att han är känd för sina "setup-bloopers" en rolig grej att göra för att bli lite mer känd, och det är ju fortfarande roligt så inte direkt som nån skadas av att det mesta är per manus.Ursprungligen postat av bunte Visa inläggVart har du fått reda på det? Jag har alltid trott att de är "äkta" bloopers. Med tanke på att han har hållit på bra många år, och verkar vara lite halv klumpig så är det nog inte svårt att hinna med en massa bloopers..
men men, några är väl säkert tillgjorda.
I många forum snackas det också om att det är väldigt mycket setup-bloopers han sysslar med, men naturligtvis så är en del riktiga bloopers som spelats in genom åren, man kan tex inte få en gås eller svan eller vad det va att jaga honom på beställning, även om han säkert själv visste att som han håller sig i området kring fåglen som visat sig vara agressiv så kommer den att fortsätta trakassera honom och då blir klippet roligare, (istället för att gå därifrån). Sen är där såklart många bloopers man direkt ser att "det där va uppgjort", alltså, min och många många andras övertygelse = uppgjort men roligt
Kommentera
-
Hehe den va riktigt kulUrsprungligen postat av Petey21 Visa inläggDenna var rätt kul med, för alla fotsbollsintresserade fiskefantaster...
http://www.youtube.com/watch?v=AKlucE-5nIM
Instagram: mattiasandersson90
Bara ett kast till...
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Henke E, 2023-04-30, 21:59
|
13 svar
2 402 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg