tyckte det här klippet var lite lustigt, vet dock inte om jag kan hålla med om titeln
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiskare med flyt
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av engvall Visa inläggtyckte det här klippet var lite lustigt, vet dock inte om jag kan hålla med om titeln
http://www.youtube.com/watch?v=fLy9BRPwjhk
Kommentera
-
Gnälla på ett två år gammalt filmklipp rent patetiskt. Har någon kontaktat personen och sagt vad man tycker eller hört sig för hur dom gör idag. Tyvärr är detta vanligt här på forumet att man gnäller på gamla saker och ej skaffar fakta vilket drar ner totala bilden av forumet.Kust/klippfiskare fiskar främst gylta men även andra arter www.pofs.se
Nu även blog på gylta.blogspot.com
Glöm inte besöka foto & filmsidan www.fotopelle.se
Kommentera
-
Ehh..?
Gnälla, det e nåt gamla kärringar och hundar gör.
Vid enstaka tillfällen har även gamla gubbar hörts gnälla..
Faktan, i detta fallet är väl ganska tydlig och inte nånting man behöver försöka leta med lykta och ljus efter?
Att kicka till ett djur på det sättet ser, i dom flestas ögon, inte bra ut, hur gammalt klippet än må vara.
Sen är det väl ingen som tvingar dig att läsa på detta forumet.
Och funkar inte det så kan man ju alltid föregå med gott exempel.. :PNär man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Harry Coma Visa inläggEhh..?
Gnälla, det e nåt gamla kärringar och hundar gör.
Vid enstaka tillfällen har även gamla gubbar hörts gnälla..
Faktan, i detta fallet är väl ganska tydlig och inte nånting man behöver försöka leta med lykta och ljus efter?
Att kicka till ett djur på det sättet ser, i dom flestas ögon, inte bra ut, hur gammalt klippet än må vara.
Sen är det väl ingen som tvingar dig att läsa på detta forumet.
Och funkar inte det så kan man ju alltid föregå med gott exempel.. :P
Jag läser inte så ofta här längre kommer inte heller att ha redovisning av mitt fiske på detta forum mer just för att folk klagar så mycket på andra och speciellt helt inaktuella saker, amt ofta utan att ta reda på fakta om det dom ser. Jag har blivit påhoppad bla för en bild med en fisk som ligger på berg, jag fick höra hur viktigt det var att ta hand om fångsten och lära mig C&R men varför utföra C&R på en död fisk som skall bli mat. Ingen som klagade tog ens upp möjligheten att det var en matfisk. Det finns för många på detta forum som letar efter saker så man kan få göra påhopp på andra. Tyvärr så är det fler som tycker det blivit mer sådan skit på senare tid, det märks när man tar upp forumet under andra omständigheter.
Det enda vettiga du skrev nu var att man kan föregå med gott exempel, där måste väl förlåta gamla synder vara en bra sak.Kust/klippfiskare fiskar främst gylta men även andra arter www.pofs.se
Nu även blog på gylta.blogspot.com
Glöm inte besöka foto & filmsidan www.fotopelle.se
Kommentera
-
Känns bra att man lyckats skriva nåt som är vettigt iaf.
Egentligen vill jag inte disktutera vidare i denna tråden, men måste stilla min nyfikenhet lite..
Tycker du alltså att det är helt ok att kicka ihjäl fångsten?
Måste änna veta din ståndpunkt här om jag ska fortsätta dettahäringa..
Nu är jag ju en tookn00b på detta forumet, och fisket är nåt jag återupptagit på senare tid, så någon expert inom fiske, CnR osv anser jag mig heller inte vara..
Vill bara ha det sagt..
Vet att det finns hardcore CnRahreh, men känns som det är mest gädda det gäller..
Esox Lucius 4evvah osv.
Men en matfisk då och då borde väl alla få unna sig..?
Så länge som det inte är Gädda då, förstås..
Men ingen äter väl dom mer än en gång ändå..
Vad är det som trycker dig, bäste Herr Hobbyfiske?
Någon har varit lite elak mot dig, om jag förstår det hela rätt..
Du får ursäkta att jag inte har läst allt det som skrivits innan jag blev medlem här och inte är helt uppdaterad..
En liten bisak bara..
Kan man inte, om man verkligen hårddrar det, kalla ditt ovanstående inlägg för gnäll/klagosång..
Vad hände med att föregå med gott exempel..?
Du är väl större än att bry dig om sånt larv..?När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd..
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
12 svar
1 480 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |