Vertikalfiskeklipp/videos - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vertikalfiskeklipp/videos

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Numse Visa inlägg
    Lite mer från mig. Vlogg nr2. Glöm inte att kolla i HD!

http://www.youtube.com/watch?v=2OoDgH9NJj0

Grymt upplägg, härlig position på kameror och jäkligt fint med ekolodsvy. Något som jag tyckte var riktigt bra var ljudet. Snyggt fixat och skönt och lyssna på. (Vissa fiskevideos förstörs enligt mig av bullrande motorer m.m) men inte din vlogg!
    Ser fram emot fler
    Go Fish!

Kommentera

• Tack så mycket! Så bra respons ger mig mer ork att släpa med mig prylarna ut på sjön

Det var väldigt synd att jag inte recade på samma sätt idag. Jag har köpt en bröstsele för min GoPro och testade den utan mic idag. Är förkyld och trött så jag orkade inte ha med allt ut. Men just idag, när jag inte orkade, så small det på en riktig gris. Mer info kommer på bloggen, och om jag har tur så blev iaf videoklippet bra. Inte kollat än.
      Bloggen | Portfolio

Kommentera

• Ursprungligen postat av Numse Visa inlägg
        Tack så mycket! Så bra respons ger mig mer ork att släpa med mig prylarna ut på sjön

Det var väldigt synd att jag inte recade på samma sätt idag. Jag har köpt en bröstsele för min GoPro och testade den utan mic idag. Är förkyld och trött så jag orkade inte ha med allt ut. Men just idag, när jag inte orkade, så small det på en riktig gris. Mer info kommer på bloggen, och om jag har tur så blev iaf videoklippet bra. Inte kollat än.
        Låter soft! släng upp det eller ha det som bonus i nästa vlogg
        Go Fish!

Kommentera

• Skitbra vlogg, Joakim!
          Jag tyckte positionen på kamerorna var perfekta, synd det inte blev fisk men så är det ju ibland.

Kommentera

• Tack här kommer en ny Vlogg. Kortare och med ett ganska spännande innehåll =) slipade mitt PB på gädda ordentligt i helgen och fick med drillningen på film! 12.7kg på 120cm. Mer info och bild finns på bloggen.

Kolla i HD!

Bloggen | Portfolio

Kommentera

• Grattis Numse, jag håller fortfarande på och försöker komma över 10 kg strecket. Flera som varit nära men men. Har du klippt ner drillningen på filmen? För en sån stor gädda bråkar väll mer än så.

Kommentera

• Idag satt jag och rensade lite på hårddisken och hittade en hel dags fiske ifrån min semestervecka i augusti när jag gjorde denna film http://www.youtube.com/watch?v=LpwLOYNuxCE
                Hela filmen är från den 19 augusti och jag bytte inte jigg på hela dagen. http://www.youtube.com/watch?v=2a37zVuACz8

Kommentera

• Jag fick frågan om att göra en årskrönika av några av mina vänner så här är nu min årskrönika i filmformat. Det har varit många roliga stunder vid vattnet detta år. Jag har klippt ner massor men den blev 1 tim 28 min i alla fall. Flera nya PB fångas Tomas Sjölinder 85 cm Robin Lindberg 90 cm Toni Dorff 81 cm Stefan Åhlander 86 cm Dan Franzén 86 cm och mitt eget på 95 cm.
                  Andra som fångar gös i filmen är Stephan Nielsen Pontus Bengtsson Mattias Ekdahl Albin Sharghi. Tack mina vänner för alla roliga stunder vid vattnet.

Kommentera

• Härligt Björn!
                    En perfekt present till oss en grå och trist dag när man sitter med magknip efter för mycket julmat.
                    Tanten får åka på mellandagsrea själv.....Jag ska se på gösfilm!
                    //Micke

Kommentera

• Le teaser 2013 de notre saison de pêche silure avec en autre Mitch LAKOS & Yann GALERNE. Un avant goût qui j'espère vous fera plaisir…
                      http://www.facebook.com/?ref=home#!/...92370454140863

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
                      11 svar
                      1 242 visningar
                      3 gillar
                      Senaste inlägg .art
                      av .art

Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
                      7 svar
                      1 273 visningar