Vertikalfiskeklipp/videos - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vertikalfiskeklipp/videos

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tack Axel!
    Värst vad reklam du gör för mina filmer. Jag undrade just varför det blivit så många prenummeranter på sista tiden. Kul att mina filmer uppskattas då jag inte lägger ner nåt större jobb på att göra dom snygga. Om jag får råd med lite bättre kamera utrustning eller komplettera med nån GoPro så kanske det skulle bli lite bättre filmer för action är det nästan alltid i båten.

Kommentera

Jag lägger väl till mitt senast klipp här då från senaste veckan vi fångar en del fina gösar. Hoppas du inte misstycker Axel.

Kommentera

Ursprungligen postat av MrPerchie Visa inlägg
        Tack Axel!
        Värst vad reklam du gör för mina filmer. Jag undrade just varför det blivit så många prenummeranter på sista tiden. Kul att mina filmer uppskattas då jag inte lägger ner nåt större jobb på att göra dom snygga. Om jag får råd med lite bättre kamera utrustning eller komplettera med nån GoPro så kanske det skulle bli lite bättre filmer för action är det nästan alltid i båten.

Jag lägger väl till mitt senast klipp här då från senaste veckan vi fångar en del fina gösar. Hoppas du inte misstycker Axel.
        Tack själv! Ja jag tycker det är kul om så många som möjligt upptäcker hur mycket trevligt fiske det faktiskt finns att titta på på nätet
        Du är ju ansvarig för den tveklöst bästa kanalen på YouTube när det kommer till gösfiske, så jag tycker verkligen du förtjänar dina snart 100 prenumeranter och totalt nästan 90 000 views.

Självklart misstycker jag inte, gick faktiskt precis in på denna tråden för att länka till ditt nya klipp. Tråden är till för att vem som helst som stöter på dom något sällsynta vertikalfiskeklippen på nätet ska kunna dela vidare dom till flera människors glädje
        --AXL, DUFF, SLASH, STEVEN, IZZY-- IN MEMORY OF GUNS N' ROSES!

Kommentera

Nytt från MrPerchie! En typ av "Best Of" för att fira dom nu snart 100 000 visningar han har fått på sina videos
          Har själv inte sett den hela 26,5 minuters långa klippet än, men ska göra det nu och förväntar mig inget annat än rent fiskegodis

Kommentera

hmmm...man chockar inte gösen genom att slänga tillbaka den med huvudet före...man hjälper den bara att komma ned på ett djup där det är lite tryck så att den lättare klarar att ta sig nedåt igen...
            Never let your memories be greater then your dreams...

I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

Kommentera

Abu Garcia släppte idag detta klipp. Det är väl meningen att det ska kännas som en bra informations/tips video, men jag tycker dom fokuserar alldles för mycket på reklamen för sina produkter så att det får en negativ effekt. ÄVEN fast dom hela tiden lockar med att bitvis lägga in en drill av en kanongös så känner man sig inte taggad eller intresserad när man ser klippet. Blir ju inte bättre av att dom medverkande hela tiden tittar ner i marken/på betena istället för att titta in i kameran och få kontakt med oss tittare. Ingen riktig glädje utstrålas det heller. Synd, för med en sådan kanongös på film så skulle slutresultatet kunnat blivit mycket bättre.

En riktig recension blev det visst :P Men kände att jag var tvungen för att jag tycker det är alldeles för vanligt med dessa glada livfulla klipp åt oss fiskare...

Kommentera

Vertikalfiske efter röding på Vättern!

Kommentera

HEL VERTIKALFILM FRÅN FISHECO HELT GRATIS!!!

Kommentera

MrPerchie med nytt och fräscht klipp

Det kan lovas mycket spänning och en del riktigt goa gösar i fin klass ...

Kommentera

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
                      11 svar
                      1 246 visningar
                      3 gillar
                      Senaste inlägg .art
                      av .art

Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
                      7 svar
                      1 282 visningar