Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gäddfiske med mysky spinnare.
Collapse
X
-
Dessa gäddor ser inte lite hungriga ut. Är dessutom fångade i en sjö där dom inte hör hemma. Säkert jättefina och bra spinnare som används i reklamfilmen. Är dock ingen högoddsare att tro att dessa gäddor är undernärda och kastar sig över första bästa bete som passerar. Rätta mig någon om jag har fel! Inget ont sagt om spinnarna dock, men blir ju lite missvisande...En expert är en person som kan hindra andra från att använda vanligt sunt förnuft. -G.P.
Kommentera
-
Är det från sjön i Närke där de har satt i stora gäddor från Vänern. Läste om den sjön i någon fisketidning. Verkar ju sjukt om det är därifrån om gäddorna ska bli så där undernärda. De borde pyttsa i lite regnbåge också så att gäddorna får något att äta.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Loffe Visa inläggDessa gäddor ser inte lite hungriga ut. Är dessutom fångade i en sjö där dom inte hör hemma. Säkert jättefina och bra spinnare som används i reklamfilmen. Är dock ingen högoddsare att tro att dessa gäddor är undernärda och kastar sig över första bästa bete som passerar. Rätta mig någon om jag har fel! Inget ont sagt om spinnarna dock, men blir ju lite missvisande...
Trumman och Berget körde tydligen jerk och fick 1 gädda!
Hungriga gäddor eller ej så krossade spinnarna
Hela rapporten: http://www.cwcab.com/news.php?nyhet=294
Kommentera
-
Det är riktigt roligt att fiska med större spinnare, speciellt med dubbelsked! Men köp inga dyra as. Gör dem själv istället, svinenkelt och perfekt vinternöje!! Man behöver inte som vid tillverkning av träjerkar tillgång till snickarbod. Köksbordet räcker!!
Så nu uppmanar jag alla som är sugna på att fiska med monsterspinnare, GÖR DEM SJÄLV!!! Ni har vintern på er och till våren har ni en drös spännnade egentillverkade drag att veva runt. Det är mycket roligare att fånga fisk på något man gjort själv!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av muskynicke Visa inläggvi fiskar med spinnerbait! pålästa killar dom dänger ju bara bucktails
Är spinnare ett typiskt sommarbete eller!?!?!?
spinnerbail´s / bucktail´s???!?!?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
11 svar
1 242 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
av .art