snacka om p&t fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

snacka om p&t fiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• snacka om p&t fiske

haha vilka idioter hahahahaha

http://www.youtube.com/watch?v=NMEWI...eature=channel

LOL å va nöjd man måste va för att man har överlistat

Kommentera

Snacka om att förstöra känslan med fiske
      http://linusfiskeblogg.blogspot.com/ - Min fiskeblogg!!

Kommentera

Kan de inte numrera dem också,så blir det som att fiska i ankdammen på tivolit.

Kommentera

Sjukt, Tycker det är helt okej att sätta ut fisk som får leva ett normalt liv i en sjö eller ström men det där är löjligt!

Kommentera

hahhahaha ! Det sjukaste jag sett på länge... ja va kul det ser ut att vara när man fiskar så
            Oh crap! VAfan har jag nu gjort!?

Kommentera

Visst hade fiskarna det trångt i plaskdammen. Men jag förstår inte era negativa kommentarer.

Det var ju en fiskedag för familjer - det var väl egentligen nästan uteslutande barnen som fiskade. Jag tror de minsta hade jätteroligt. Min 4-åriga dotter hade nog gillat en sådan dag. Hade nog gett en liten boost åt hennes fiskeintresse.

Tanken var väl att småttingarna skulle få chansen att se fisken först och sen drilla den (vilket de fick till 100%). Hur kan man öva landning av fisk om man följer med på t.ex. ett rudapass med pappa mitt i natten och somnar innan det börjar nappa? Dessutom så fick inte ens pappa någon fisk...

Här var det ju 100% fångstgaranti så barnen fick känna på fiskets olika delar - förrutom tålamodet (när det inte nappar). Det sistnämnda får de lära sig tids nog
              sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

om fiskekarriären börjar sådär så slutar den nog lika fort

Kommentera

Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
                  Visst hade fiskarna det trångt i plaskdammen. Men jag förstår inte era negativa kommentarer.

Det var ju en fiskedag för familjer - det var väl egentligen nästan uteslutande barnen som fiskade. Jag tror de minsta hade jätteroligt. Min 4-åriga dotter hade nog gillat en sådan dag. Hade nog gett en liten boost åt hennes fiskeintresse.

Tanken var väl att småttingarna skulle få chansen att se fisken först och sen drilla den (vilket de fick till 100%). Hur kan man öva landning av fisk om man följer med på t.ex. ett rudapass med pappa mitt i natten och somnar innan det börjar nappa? Dessutom så fick inte ens pappa någon fisk...

Här var det ju 100% fångstgaranti så barnen fick känna på fiskets olika delar - förrutom tålamodet (när det inte nappar). Det sistnämnda får de lära sig tids nog

Håller med till 100%! E väl en skitbra start på ett kanske brinnande intresse i framtiden. Fattar inte vad som skulle vara negativt om man låter 3-6 åringar fiska på det sättet.

Att en annan, i dagens ålder, knappast skulle bry sig om att kasta i kroken är en helt annan sak.

När jag jobbade på Hökensås så var det OFTA folk ville fiska i odlingsdammarna... Vuxna människor då alltså!
                  Team El-Ge Småland
                  http://nizzeofredde.blogspot.com

Kommentera

Behöver inte åka till staterna för det där. minns en artikel i tidningen (nätet) där det var något företag i sverige som hört en simbassäng på ett badhus och fyllt med båge för att personalen skulle fiska på den.

Så kan man också göra.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
                    11 svar
                    1 233 visningar
                    3 gillar
                    Senaste inlägg .art
                    av .art

Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
                    7 svar
                    1 253 visningar