Värtan cup 2009 - Filmen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Värtan cup 2009 - Filmen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Spy Visa inlägg
    Går naturligtvis inte att argumentera mot dig, men som försvar vill jag iaf säga följande:

- En gäddsäck är 1000 ggr bättre än att ha fisken i båten eller ens i håven.
    Kan tänka mig att det går bra flera dygn faktiskt......
    Särskilt när det är så pass kallt i vattnet.

- När vi tackade ja till film och intervju så var det ingen som sa att det skulle dröja så länge.

- Du kanske noterat att intervjun är gjord utan fisk i närheten.
    Jag krävde att vi skulle släppa i den innan intervjun oavsett om det blev sämre film....
    SPY: Min kommentar var inte menat som en kritik mot dig eller nån annan, ville bara se hur ni andra tänker om detta! Vad jag tycker har ni redan förstått...och jag kommer även uppskatta VC filmer och andra fiske filmer i fortsättningen även om man inte alltid fått med de största fångsterna! I mina ögon är det alltid intressant med gäddfilmer! =)

Så jag tycker att filma gärna...men låt det inte påverka de "liv" vi "leker" med!

SPY: Du verkar även tänka lite som mig, att man inte ska ha dem upp för länge i onödan...även om det inte vart just så den här gången. Det hedrar dig!

Over and out!

Edge

Kommentera

Ursprungligen postat av kanalgratis.se Visa inlägg
      Hej Pike for life

Vi förstår att du är besviken.

Vi har diskuterat igenom detta och kommit fram till att vi ändrar slutet. Jag har klipp i ordning ändringarna och det tar ett par timmar att byta ut klippet.

Under natten kommer det att vara löst och vinnarna kommer få stå i rampljuset där de har all rätt att vara!

Vi ber om ursäkt för denna lilla sändningsstörning. Hoppas tråden kan diskutera vidare i godan ro.

/Johan Ruhe
      Såg att ni har ändrat slutet på filmen Men jag fattar fortfarande varför inte alla är med på pallen i lagtävlingen 2 och 3!?!? För mig blir det som om man på OS skulle visa 100M med försöken, kvartsfinal och semifinal men hoppar över att visa själva finalen. Fattar inte från början varför det är så men det kanske finns nån förklaring. Trodde om man skulle filma en fiske tävling så borde det vara SJÄLVKLART att visa alla glada vinnare.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
      11 svar
      1 238 visningar
      3 gillar
      Senaste inlägg .art
      av .art

Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
      7 svar
      1 262 visningar