Köpa fiskefilm?! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpa fiskefilm?!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Köpa fiskefilm?!

Börjar till hösten en kurs i skolan som heter undomsföretagande. Jag har länge funderat på om jag ska använda mitt stora fiskeintresse till kursen och spela in en fiskefilm! Jag har tyvär inte tillgång till värsta utrustningen utan filmar i så fall allt på vanlig kamera. Om det blir av kommer filmen innehålla ungefär 1 - 1,5 h med lax och öring drillar m.m, från vatten i Halland. Det är tänkt att den ska kosta ungefär 50 kr.

Min fråga är då om det skulle finnas något intressa av att köpa en sådan film?! För finns det inte det känns det lite lönlöst att göra en

Det finns nog många desperat fiskesugna människor här på forumet som gladeligen skulle betala den facila summan av 50 kronor för en sådan film.

Kul att du gör en fiskefilm! Jag höll själv på och spelade in något liknande i sommras när jag deltog i ett rally till Mongoliet. Planen var att stanna och fiska lite coola arter på vägen, typ störar, malar och mongoliska jättelaxar. Dessvärre var säsongen helt fel för stören och sedan fick jag kameran och hela jävla fiskeutrustningen stulen i Kazakhstan. Så kan det gå! :/

Hoppas det går bättre för dig och att det blir ett kul projekt och en bra film!

/bandis

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
    12 svar
    1 480 visningar
    3 gillar
    Senaste inlägg Piscantur stercore  
    Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
    7 svar
    1 291 visningar
    1 gilla