o ja kan inte tanka ner filmen???
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Film: 4 minuter Gäddmete från Lödde Å
Collapse
X
-
Gäddfilm från Lödde
Jag har nu efter en del förfrågningar om fiskefilm skaffat mig en server med fílmer för nedladdning. Bl a har jag lagt ut Gäddmetefilmen från Lödde som den här tråden handlar om. Sänk nu inte servern genom att störta dit alla samtidigt utan ta det lugnt, den lär ligga kvar i morgon också.
Jag har även lagt ut en film där jag metar karp som också funnits här på Fiskesnack.
Om allt går som jag tänkt mig kommer det att finnas fler filmer efterhand som jag får tid att lägga upp dem.
Adressen är www.metamera.se
Och en sak till, sidan är bara halvklar, men jag får fixa det efterhand som jag får tid över.
/Mårten
Kommentera
-
kul
Ursprungligen postat av Fisktutteden är inget att se. det är fyra bilder som cirkulerar fram och tillbaka
Kommentera
-
Nu ligger denna film på Fiskesnack.com´s server
Direktlänk:
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MårtenJag har nu efter en del förfrågningar om fiskefilm skaffat mig en server med fílmer för nedladdning. Bl a har jag lagt ut Gäddmetefilmen från Lödde som den här tråden handlar om. Sänk nu inte servern genom att störta dit alla samtidigt utan ta det lugnt, den lär ligga kvar i morgon också.
Jag har även lagt ut en film där jag metar karp som också funnits här på Fiskesnack.
Om allt går som jag tänkt mig kommer det att finnas fler filmer efterhand som jag får tid att lägga upp dem.
Adressen är www.metamera.se
Och en sak till, sidan är bara halvklar, men jag får fixa det efterhand som jag får tid över.
/Mårten
Mycket finare nu... Fin idé med filmerna också. Jag lägger gärna en slant för att se något fint klipp, helst tävlingsmete då Hmm, koppningen har försvunnit! Undrar varför... :P
/Johan[FONT="Palatino Linotype"]Speci-Matcher[/FONT]
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
11 svar
1 237 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
av .art