håller med botrik. kan inte göra ett inlägg utan han måste lägga in lite smygreklam för sina produkter.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
gösfeber
Collapse
X
-
tror att det var någon gång i november som jag mailade till svensk fiskefilm. som gör den å frågade när eller var man kan köpa den då fick jag veta att det var 1,5 år kvar till den skulle komma ut
jävligt länge tyckte jagTeam PikeHunt http://www.teampikehunt.blogg.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Botrik Visa inläggKan du sluta göra reklam för dina märken hela tiden? Lätt irriterande..Ursprungligen postat av fiskemannen Visa inlägghåller med botrik. kan inte göra ett inlägg utan han måste lägga in lite smygreklam för sina produkter.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Botrik Visa inläggKan du sluta göra reklam för dina märken hela tiden? Lätt irriterande..
VAR gör jag reklam för WallinsFiske någonstans??? Mitt inlägg har inte med WallinsFiske att göra överhuvudtaget!!
Jag påpekade att AMS Fishing (Jackie Farrona) hade en gösfilm på gång, och ett VJ sortiment som kommer till Sverige under våren via Splash, inget annat...
WallinsFiske är inte AMS Fishing inte heller Splash för bövelen!!
Ungefär som att Old Firehand skulle göra reklam för win webshop varje gång han rekommenderar nån en Bomber wobbler... löjligt!Senast ändrad av mascot; 2009-02-18, 18:29.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av pepp-robert Visa inläggCoolt, det låter spännande.
Den här tyska (eller är det holländska?) filmen Zander - Herbzt und Winter tyckte jag va lite kul och inspirerande trots att jag inte kan tyska
Den fanns på piratebay och i mascots butik om man inte vill ladda ner.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av fiskemannen Visa inlägghåller med botrik. kan inte göra ett inlägg utan han måste lägga in lite smygreklam för sina produkter.
Tillbaka till topic:
Skall bli oerhört intressant att se vertikalkungen Jackie Farrona i en svenskinspelad film om VJ. Jag är själv fast i vertikalträsket men absolut inget proffs och skall lägga mycket tid kommande säsong till detta fiske och vad passar då bättre än att se en film av ett fullblodsproffs som började fiska VJ 15 år före Luc Coppen?Senast ändrad av mascot; 2009-02-18, 18:27.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jerkbait-fiske Visa inläggÄr det någon som vet när Gös-feber kommer ut ??
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
11 svar
1 237 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
av .art