nån som spelade in det programmet som gick idag på morronen? var med matt hayes och brutus rozemeijer som fiskade gös med vertical jigging. Vore hemskt tacksam om nån kunde skicka det till mig isf.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fantastiska fiskehleger
Collapse
X
-
Nej tyvärr men jag såg det, hans program är himla bra alltså.
Det avsnittet var verkligen värt att se!Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
-
knota
Du har mail!.Ursprungligen postat av El_Kebabo Visa inläggnån som spelade in det programmet som gick idag på morronen? var med matt hayes och brutus rozemeijer som fiskade gös med vertical jigging. Vore hemskt tacksam om nån kunde skicka det till mig isf.
Kommentera
-
Såg det jag med. Blev lite förvånad att det var Vertikal jiggning på programmet. Gillade båten dom hade. Vad var det han sa? att Gösar på 11kg inte var ovanliga??? Hua!
Tycker Matt Hayes har dom bästa fiskeprogrammen. Innehåller all sorts fiske.
Rex Hunt som kommer efter är riktigt sega. Bara havsfiske nästan! Och den fenomenala kocken på Rex Hunt Lagar alltid fisk med Persilja och Kapris.
Kommentera
-
Ja rex är lite seg alltså, ibland är det kul, men ofta är det småfisk i flodmynningar typ.Ursprungligen postat av Xtreame Visa inläggSåg det jag med. Blev lite förvånad att det var Vertikal jiggning på programmet. Gillade båten dom hade. Vad var det han sa? att Gösar på 11kg inte var ovanliga??? Hua!
Tycker Matt Hayes har dom bästa fiskeprogrammen. Innehåller all sorts fiske.
Rex Hunt som kommer efter är riktigt sega. Bara havsfiske nästan! Och den fenomenala kocken på Rex Hunt Lagar alltid fisk med Persilja och Kapris.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
ja han är riktigt duktig på det där, kul att se på även om han inte alltid får fisk, är ju kul att se hur det fungerar med vertical jigging på film också är ju inte samma sak att läsa sig till hur man ska göra.Ursprungligen postat av Kimbow Visa inläggNej tyvärr men jag såg det, hans program är himla bra alltså.
Det avsnittet var verkligen värt att se!
Kommentera
-
knota
Verkar vara repris kl 04,45 fre morron!!.
Kommentera
-
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:13
|
5 svar
1 081 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg